layla film

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Yiğenimin Karısı Oldun

Merhaba buradaki hikayeleri okuyunca aile sırrımı paylasabilrcegimi dusundum..Ismim Naz ben 165 boyunda 90 kilo esmer dolgun bir bayanim 42 yasindayim haliyle vucudum cok fit degil kısaca kilo problemim var cocugumuz olmadi ve ben esimin 3 sene once trafik kazasında olümüyle yanliz kaldim.Gecimimi onun emekli ayligindan ve kiralarimdan saglıyorum.Basimdan gecen bu olay hayatimin akisini degistirdi.Benim adanada 5 katli bir apartmanim var esim ölünce bana kaldi esimin kardesi ise 2 sokak ileride kendi apartmaninda oturuyor onunda 3katli kendine ait mülkü var.Isadami oldugu icin nadiren görüsebiliyoruz ben hep ona Ismet abi derdim kendisi 60 lara yakin bir yasta esi Sevda abla ise 55 yasinda birde ogullari var ismi Gokhan 182 boyunda iri omuzlu ince belli dev gibi ama yesil gözleriyle bakinca insanın ici titriyor..Gelgelelim hikayemize hersey bir yaz gunu basladi yanliz yasadigimdan evimin bir anahtarinida Gokhan vermistim esimin ölümünden sonra herseyimle ilgileniyor ben hallederim Nazli abla diyordu bende erkeksiz kalmanin verdigi sıkıntı ile Gokhani hep yanimda istiyor hep onu arar olmustum..Ara sıra yanımda kaliyor ne desem yapıyordu..Birgün ailece bana misafirlige geldiler Ismet abi Sevdayıda alip karadeniz turuna gidicem diyordu 2 ay..Sevda abla bana Naz Gokhan seninle kalsa ne yer ne icer bu oglan evdende korkuyorum eve kadinlar felan getirir koluya komsuya rezil oluruz diyordu bende tamam siz merak etmeyin dedim..2 gün sonra Gökhan komple esyalariyla bana yerlesti sabahlari erkenden ise gidiyor aksamlari ise biraz benimle takilip uyucam diyip odasinda bilgisayarla ugrasiyordu bazen gece 6-7 saat basindan ayrilmiyordu..4*5 günü böyle gecirdim bir aksam ben uyuyorum Gokhan diyip odama girdim kapım aralikti Gokhansa hemen odasina kapanmıstı merakim büyüdü bu cocuk oraya kapanip napiyor diyordum kapının deligine bir egildimki gördügüm görüntü aklimi basımdan aldi tangalarimi südyenlerimi önüne almis sikini ovuyor burnuna yapistirip arada emiyordu birden icim titredi aram islandi hemen odama gidip kendimle oynadim Gokhan beni arzuluyordu 3 senedir erkek görmemistim ama bu boga gibiydi bir yandan korkuyordum o gece sabaha kadar kendimi parmaklayarak gecirdim.O halde sızmıştım gözümü actigimda saat oglen 1 olmustu Gokhan coktan ise gitmisti ama aklimdan cikaramiyordum..Erkeksizdim dayanamiyordum onu istiyordum aksam gelicegi zaman aklima kazinmisti icimdeki oruspuyu dürtükledi sanki yasak iliskiyi kendime yakistiramiyordum bir yandan da tam bir ayiydi beni doyurabilir düsüncesi beynime yerlesmisti..Aksam gelicegi vakite yakin yemek hazirliklarim bitmisti dusumu almistim siyah dantelli daracik bir gstring gitdim takimi olan südyeni giydim heryerimi güzelce parfumledim Gokhani aradim Gokhan birsey isticem ama çekiniyorum isten cikinca hemen gel halledelim dedim.Aynada kendimi görünce giydigim takimin cok yakiştigini gördüm.Kiyafet giymek abes olurdu ondan fileli gri bir mini etek üzerimede beyaz bir tuniq giydim ama dügmelerimi cok kapamadim memelerimin çizgisi görünüyordu bacaglarimda meydandaydi derken saat 5.30 olmus Gokhan gelmisti..Assagiyi actim asansörün kapisini acti öyleye beni süzmeye başladi içim çekildi heryerimi izliyordu şaşkın güleryüzlü bir şekil aldi surati merhaba Gokhan gelsene iceri dedim Naz abla bu ne hal dedi ne olmus Gokhan dedim cok yakismis zaten çok güzelsin iyice ortaya cikarmissin dedi beni azdiriyordu deliriyordum bak Gokhan seni neden acil cagirdim biliyormusun dedim evet abla dedi ya ben birsey isticem ama ismet abiyle sevda abla duysun istemiyorum dedi evet dinliyorum dedi ya bize icicek alkollu birseyler alirmisin enistenden sonra hic icmedim dedi sen bana birak dedi cikti eve bir geldiki yorulmustu actigimda Raki viski votka sampanya sarap bira herseyi almisti bunlar ne neden bu kadar cok aldin dedim ara sira iceriz kötü mü olur dedi hoşuma gitmişti..Derken laf lafi açti yemek esnasinda hem yiyor hem içiyor hemde müzik vardi hafiften elim ayağim boşalmişti içkininde cesaretiyle hadi beni dansa kaldir dedim direk boynuna yapiştim belini benden uzak tutmaya çalişiyor aşşagida büyük bir hareketlenme oluyordu dans ettikten sonra oturduk ben alişik olmadigimdan alkol çarpmıştı başım çok dönüyor Gokhan beni odama götürürmüsün dedim ayaga kalktigim gibi geri oturdugum yere düştüm gökhan güldü gel merak etme ben hallederim dedi beni birden kucakladi gülmeye başladim içimi titretti çok hoşuma gitti kucaginda cok rahattim büyük elleri bacagimi öyle tutmustu ki kucaginda aziyordum geldik diyip yataga yatirdi beni o halimle sizmişim ama sabah 9 10 gibi uyandigimda geceki kiyafetlerim yerde üzerimde sabahliğim vardi heryerimi görmüştü belki ellemişti ben tüm firsati kaçırmıştım oglene dogru aradim akşam dalmişim Gökhan demeye getirdigimde önemli degil olur alisveris yapiyorum gelince konusuruz dedi kapatti dayanacak gücüm kalmamişti ama hiçbir tepki vermiyordu kaçıp kaçıp kendini tatmin ediyordu zaten cumartesi günüydü tatildi eve geldi laflamaya başladik bende çok teşekkür ederim deyip onu öptüm kizarip önemli değil dedi ben içeri geçip az bilgisayarla oyalanicam dedi Gokhanim bende temizlik yapicam ablam çağırınca yardim edermisin dedim olur dedi odama girip bilerek dünkü iç çamaşirlarimi cikarmadim sabahliğimi cikarim dizimden biraz yukarda rahat bir etek giydim üzerimdeki sudyeni cikarip daracik V yaka beyaz bir body giydim memelerimin halkalari findigi herşeyi görünüyordu işimi kolaylaştiriyordum..Temizliğe başladim perdeler aklima geldi merdivenim kücüktü Gokhana seslendim geldi ablam tut şunlari çıkarip yenilerini takicam dedim gokhan kalçamin biraz altından beni tutuyordu ama elleri kocamandi arada bir elini çekioyordu ben heycandan sökemiyordum perde halkalarini assagi bakinca gözleri kocaman olmus üzerindeki tshiti onune düsürmüs kambur gibi durup yaragini gizlemeye çalışıyordu bende agir agir işimi yapiyordum derken aniden titredim biraz altimi islattim sagol Gokhan dedim önemli degil deyip kayboldu odasina girmisti belliydi 5 10 dakika sonra ordan cikip banyoya girdi Gokhan dedim tuvaletteyim dedi bende cesurca girdim iceri suraylari ovacaktim ablam dedi peki dedim klozetin karşisındaki lavaboyu ovuyor önünde domaliyor kalçalarimi heryere oynatiyordum sonra banyonun perdesini açıp içeri girdim perdeyi kapayip kirik oldugunu bildiğim muslugu açıp kapatamaz gibi yaptim ayyy ayyy heryerim islandi ayyy diyordum perdeyi açtığımda gökhan klozette resmem terlemiş kıpkırmızı suyla islanan memelerimi vücüdumu izliyordu amım kabamaya başladi ben üzerimi değişiyim dedim.Gokhan odasina çekilmis ses sada çıkarmıyordu bende yeni oruspuluklar peşindeydim..En seksi iç çamaşırlarimi çıkardim özel dikim geceliğimi çıkardim duşumu alip hepsini güzelce giydim heryerimi iyice parfümledim üzerimede bir sabahlik alip oturma odasina geçtim Gökhanın bitkin bir hali elinde bira şişesiyle Tv izliyordu geçip oturdum bende laflayip içiyordum ders olmuştu çok içmicektim ben agirlasmaya basladim ama az az içip sarhoş gibi konuşmaya başlamiştim Gokhana ablam ben yine sarhoş oldum heralde başım çok dönüyor gidemicem odama dedi götüreyimi dedi zahmet olmasin sen yorulma dedim yo olmaz dedi beni bir çırpıda kucagina aldi içim yaniyordu gözlerimi yumdum kucaginda ucuruyordu yavasca yatagima yatirdi sabahliğimi cikaramadiğimi anladi onu çıkarip biraz beni süzdü heralde emin değilim sonra odadan çıktı heralde dalmami bekliyordu ben uyuyor gibi görünmeye çalıştım ses cikarmadan gecelik takimimdan götüm tamamen meydanda sabahligimi omuzlarimda incecik ipler tutuyor sabahliğimdan tenim iç çamaşırlarim heryerim görünüyordu zaten neden hiçbirşey yapmamişti anlamadim halen istifimi bozmuyor onu bekliyor bekledikçe içim kaşınıyordu 10 dakika gecti gecmedim yarim uyurken ayak bilegimde bir el hissettim irkilip yüz üstü yapip bir ayagim düz diger ayagimi kendime çekip götümü havaya kaldirdim geceligimden götümü kalçalarimi baldirlarimi kilodumu rahatça görebilirdi el yavas yavas ovusturuyor sıkıp sıkıp bırakiyor titreyiyor dizime kadar geldi o halde nefesim hizlaniyor ohhh diyebiliyordum sessizce uyudum sanip ellerini heryerimde gezdiriyor kalçam aşşagı yukari hareketler yapiyor amım islaniyor halen heryerimi avuçluyordu birden geceliğim belimin üzerine çıktı tangama kadar basenlerimde ikitane kocaman el sıksıkı tutmus beni biryere çekicek gibi hissettim birden öpmeye yalamaya başladi dayanamiyor tutumumu bozmuyordum ohhh ohh demeye başladim uyanir gibi yaptim göz göze geldim Gökhanla birden atlayip dudaklarimi emmeye başladi kendimi teslim ettim boynumu kulaklarimi öpuyor dilliyor emliyor memelerimi avuclamis titretiyordu assagi inip memelerimi emmeye masajlar yapmaya basladı kavramıs daireler ciziyordu zaten akmistim bile 2 sefer için kendimi hazirlarken memelerimden göbegime dogru inerken heryerimi emiyor yaliyordu kuduracak halim kalmadi amim çeşme gibi akiyordu nasil yapti bilmiyorum öyle bir çektiki kilodum belimi az havaya kaldirip yirtildi 2-3 yukardan belim yataga düştü Gokhanı kudurtmuştum ama korkuyordum bir yandanda yarrak hasretim sona ericegi için çok mutluydum..Amimi emdi emdi bitmiyor yaliyor somuruyor öpüyor beni delirtiyordu..Yeter sok artik dayanamiyorum dedim gözlerimde mutluluktan yaşlar olmustu yeter ahh ahh diye inleyebiliyordum beni çok şımartmişti elleri kalçalarimi sıkıca tutmuş azı burnu surati amıma yapişmiş dili icimde oynuyordu deliriyor titreye titreye boşaliyordum kimse bana böyle şeyler yapmamiştin en az 4 kez boşaltmişti beni yarim saatte ben kocacim hadi sik yeter diye sadece inliyerek konusabiliyordum gokhan bogaya benziyordu yarragini cikarinca korkmaya başladim çok kalin degildi ama 17 18 santim vardi kocamin siki 10 12 santimdi beni korkular kaplamişti ama hasret kaldigimdan atilip opmeye dilimle oynamaya somurmaya başladim saçlarini elime dolamiş bogazıma kadar sokuyor ama yarargi bitmiyordu bundan korkuyordum sonuna kadar girince nefes alamiyodum saçlarimdan tutup azıma sert sert sokuyordu bir süre yapti çıkardi sikini altima alip üzerine çıktım yarraga oturdum ohhhh oruspu nasil işini biliyor dedi dayanamayip dudaklarina eğildim dudaklarimi emiyor kalçalarimi öyle kavramişki beni sert sert sikine itiyor alttan hizli hizli sokuyordu ben bana bunlari yaparken sadece ıhhhh ıhhhh ıhhhh aciyor ıhhhh yavas sik yavas ahhhh ahhh ahh diye inliyordum oruspu nasil azdirdin beni ödiyeceksin diyip ömrümde yaşamadiğim şeyleri yaşıyor durmadan amımdan sular geliyor mutluluktan aglayarak inliyor durmadan titriyordum…Hadi kalk karıcım dedi gel güzelce uzan dedi uzandim dizlerini az çek kendine dedi yaptim domaltip elleriyle götümün yanaklarını sıkıp ayirmaya tokatlar atmaya başladi kocamdan böyle şeyler görmemiştim Gokhan beni durmadan boşaltip delirtiyordu tekrar tekrar azdırıyordu elleri be beklemediğim anda belimi sardı yarragını birden amima sokuverdi ayyyyy diye çıglik atip one kaçtım yavaş kocacım nolur çok acıyor yalvarırım dedim gel senin istedigin gibi yapicam diyip beni kandirdi sert sert amima giriyor içime yarragı sıgmıyordu durmadan bosalıyordum naz amcıgın çok dar yanıyorum Nazım ohhh ohhh ohh diye haykirmaya beni kendine çarparak sarmaya başladi gücüm kalmiyordu amım çesme gibi akiyor Gokhan inliyor sarsıla sarsıla az şahlanip belimi saran ellerini tutabildim başım ileri geri oluyor memelerim sert sert vücuduma çarpıyordu kaçinci kez geliyorum bilmiyordum gözlerim mutluluk ile aci arasinda bir hizle yaşlar akitiyor gülümsememe engel olamiyordum Gokhanım Sok sok aşkım sok diyebildim Gokhan sa Naz patlicam patlicam aaaaaaaaaa aaaaaaaa dedi içime doldurdu döllerini yataga düşüğ kaldim Gokhan yanıma uzandi koluna uzanip onu öpmeye vucudunu ellemeye basladim yas gibiydi sigara versene Naz dedi hemen sigara alip geldim Gokhan ben ömrümde böyle şeyler yaşamadim seks buymuş dedim kolunda sana daha seksi ögreticem kaltak daha bitmedi dedi ona kizamiyordum ne derse desin beni kendimden geçire geçire boşaltmişti sigarasinin bittigini görünce ben atladim benimde bildigim birşey vardi uzanirken ayaga kalkıp ayaklarım koltuk altlarina gelicek şekilde domaldim amim götüm herseyim gözünün önünde kıvırtarak azdirmaya çalışıyordum elimlede bacaklarına dassaklarına yarragına titremeler yapiyordum kaldirdim yarragini naz çok tatli götün var diyip kalçalarima tokatlar patlatiyorduben yarragini emerken dur dedi ayaga kalkti bana başın bana gelicek şekilde düz uzan dedi üzerime geldi yarragi agzime geldi tam dudaklarimla uzandimdi amımı yiyecek gibi yapişti birbirimizi azdirirken ayirik bacaklarimin arasindan bir avucu götümü kurcalamaya başladi yarragi girtlagima kadar aliyordum ama bitmiyor hem azimi sikiyor hem amimi somuruyor parmagiylada götümü oyuyordu ben boşalmaya başlamiştim amimin sularini emiyordu altinda zevkten kafayi yedirtiyordu öyle kal deyip bacaklarimin arasina geçti yarraginin basini soktu amin çok sicak naz diyerek soktu gözlerine baktigimda duramadi dudaklarima yapisti boynuna sarilip ben onu öpmeye baslayinca mutlu olup hizlaniyordu ben öptükçe daha kuvvetli vuruyor naz naz alll sana yarrak nazz diyordu akmaya basladim ahhhhh ahhh ahhh diye inlerken çıktı amimdan memelerimle oynamaya yaragini azima getirip soktu emmeleye basladim emerken birden azim doldu hepsini yutup halen emiyor Gokhan ohh ohhh diye hirliyordu azimdaki dölü yutup yarragini tekrar emiyor Gökhan Naz cok iyi somuruyosun ohh diyordu 2*3 dakika daha somurunca yarragi oynamaya kalkmaya basladi azima sigmiyor yine girtlagima kadar sokuyordu saçlarımı dolamis eline kafami sert sert kendine çekip Oruspu doyurucam seni merak etme sen diyordu çekilip domal faişe domal dedi korkuyor ama ne dese yapicaktim çok iyi sikiyordu domaldim parmagıyla oydugu götüme büyük yarragini dayadi itiyor girmiyor beni altinda aciyla kivrandiriyordu yapma aa yapmaa Gokhan yapma kimse yapmadi lütfen yapma ahh ahhh çok büyük diyebiliyordum dünya basima yikildi içim titriyor saçlarimdan kendine çekmiş azimi diger eliyle kapamiş çıglıklarimi gizlemeye çalışırken götümdeki sicaklik derin aci git gide derinlerde şiddetleniyordu..Sapladim kahpe bu götün hayalini çok kurdum artik benim oldu ohh oruspu diyip yarragini götüme saplamaya ohhh daracik Naz ne kadar sicak Naz diyor git gide hizlaniyordu agliyor titriyor amimin sulari bacaklarimdan süzülüyor zevkten deliriyordum..Azimdaki eli yalamaya baslayinca parmaklarini tek tek sokup azima yalatmaya basladi götüme soka soka alişmistim deli eliyordu beni arada tokat atip Naz çok oruspusun ohhh al sana yarak al kahpe diyordu kizamiyordum beni bu sekilde 5 dakka siktikten sonra belime yapisip hizli hizxli pompalamaya ahhh ahh ahh demeye başlayinca dayanamayip acidan aaayyy ayyy ayyy diye inledim götümün içine patladi üzerime yigildi 2mizde yigildik sabah uyandigimda gokhanin kolu boynumun altindan uzanmis arkamdan bir el memelerimi sarip örtmüs avuclanmiş bacaklarimin arasinda amimla götümü örtmüş bir bacak sabah sabah indirmem gereken bana hayatimdaki birçok ilki yasatmiş kocaman kalkik bir yarrak vardi..Çok Mutluydum ailesi gelene kadar Gokhan bana neler yapti kocama aşıgım..Karısı oldugum için çok şansliyim…
Gönderen: Naz

1 yorum:

  1. slm tatlı bakımlı bayanlar telde zevkli sohbetler için numaram (18-30 yaş arası) 05058235623 buralardayım

    YanıtlaSil