layla film

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Halamın Kızı

slm öncelikle yazacagım hikayenin tamamen dogru oldugunu belirtmek isterim adım burak 24 yaşında yakşıklı biriyim selin yani halamın kızı çok güzel ve oldukça seksi bir kızdı hep onu sikmek istemişimdir derken aradan uzun zaman geçti ve birgün halamlara gittim selin evde tekti ve üzerinde oldukça rahat kıyafetler vardı onu öyle görür görmez sikim direk gibi oldu içeri davet etti girdim oturduk derken sohbet sekse geldi o an göz göze geldik ve bir anda dudaklarına yapıştım oda karşılık verdi bir çırpında soydum bunu dudaklarından başlayarak aşaga dogru yalamaya başladım amını öyle bir yaladımki zevkten kudurttum resmen onu isteyen olursa beşyüzaltı altıyüzotuzdört altmışsekiz ellibeş sonra sikimi verdim agzına biraz acemiydi ama yinede güzel yalıyodu o sikimi yalarken bende götünü parmaklıyordum bir yandanda amını yalıyordum domal dedim sonra önümde domaltı götünü kremledim sikimede sürdüm krem götüne girmeye başladım ilk seferde girmedi ikinci seferde yarısı girdi selin acıdan çıglık atıyordu sonra yavaş yavaş hepsini soktum ve gidip gelmeye başladım bir süre sonra acı zevke dönüştü sik beni erkegim diyordu götünü sikerken selinin bir süre gidip geldikten sonra içine boşaldım selinin o gün 3 defa götten sikitim selini selin daha sonra evlendi şimdi ise her fırsatta buluşuyoruz ve o güzel amını parçalarcasına sikiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder