layla film

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Dayımın Eşiyle Yaşadıklarımız

Otuz senedir sakladığım bir anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar 12  yaşındaydım. Dayım yeni evlenmiş, arkasından hemen askerliği çıktığı  için askere gitmişti. Annem babam yengemin yalnız kalmaması için onunla  kalmamı istediler. Birkaç aydır beraber aynı evde kalıyorduk. Cinselliği  tam olarak bilmiyordum. Annem evden ayrıldığımda “yabancı erkeklerin  eve gelip gitmesine dikkat et” demişti. Bir akşam köyden bir genç geldi.  Yengemle ben anlamadan konuşmaya çalışıyordu. Bende dikkatle ne  istediğini ne konuştuğunu anlamaya çalışıyordum. Tam anlayamamıştım ama  benden gizlemeye çalıştığına göre pek hayırlı bir şey değildi. Yengemde  alçak sesle konuşuyordu ama hareketlerinden isteği reddettiği .  anlaşılıyordu. Zaman zaman aynı genç gene geldi. Aynı sahneler  yaşanıyordu. Son gelişinde yengemde bazı yumuşama hareketleri sezmiştim.  Daha olumlu davranmaya başlamıştı. Yalnız kaldığımızda yengemle  konuşmaya karar verdim. Bu gencin bir daha gelmesi halinde anneme  söylerim dedim. O genç bir ihtiyaçtan söz ediyordu. “İhtiyacın neyse biz  karşılayamaz mıyız sanki” dedim. “Tamam! . gelince söylerim bir daha  gelmez. Annene bir şey söyleme” dedi. Bende; “olur bu son olsun” dedim.  Genç bir daha geldiğinde bundan sonra gelmemesini söyledik. Artık  gelmiyordu. Söz konusu ihtiyacın ne olduğunu sordum yengeme. “Sen daha  küçüksün anlamazsın” dedi.
Yengemin yanındayken ergenliğe girmeye başlamıştım. Yengem dediğimde,  benden 4-5 yaş kadar büyüktü. Çok güzel bir kandındı. Köyün en güzeli  diyebilirim. Yengeme farklı hisler duymaya başlamıştım. Onu  seyretmekten, dokunmaktan hoşlanıyordum. Sıcak bir bölgede  yaşadığımızdan, geceleri yatarken en ince ve vücudumuzu açıkta bırakan  giysilerle yatıyorduk. Her tarafımız açılıyordu. Bir gece sıcaktan çok  susamıştım. Su içmek için uyandığımda yengemin kalçaları açılmış hemen  önümde duruyordu. Dolunay odaya vurmuş, odayı aydınlatıyordu. Eğilip  yüzüne baktım. Gözleri kapalıydı. Yavaş sesle seslendim uyanık mı diye.  Ses yoktu. Yavaş yavaş kalçasını okşamaya başladım. Sikim acayip  sertleşmişti. Heyecandan ve korkudan ölüyordum. Ama vazgeçemiyordum bir  türlü. Sikimi şortun paçasından çıkarıp kalçasına dokundurmaya başladım.  Sikimden çıkan sıvı kalçayı kayganlaştırmıştı. Sikim kalçada kolayca  kayıyordu. Daha fazla dayanamadım kalçaya ve beline doğru sikimden bir  şeyler fışkırdı. Çok güzel bir duygu yaşamıştım. İlk defa başıma  geliyordu. Çok mutluydum. Sonra uyumuşum. Sabah yengem yatağı  kaldırırken, yatağa dökülmüş olan fışkırıklarımı görmüş. Bunlar da ne  ya, yatağa ne olmuş böyle derken, beni bir korku sarmıştı. Birkaç gün  böyle devam etti. . Her gece yengemin kalçasına sikimi sürterek  boşalıyordum. Bir sabah yine fışkırttığım lekeleri bayağı bir  inceledikten sonra bana bakmaya başladı. Uzun uzun baktı. Gözü sikimin  olduğu yerdeydi. “Ya yeğenim sen büyümüşün benim haberim olmamış” dedi.  Yatağı kaldırmaktan vazgeçti. Bu lekeleri sen yapıyorsun değimli?  Diyerek yanıma doğru yaklaştı. “işte ihtiyacımdan anlayacak kadar .  olmuşun” dedi. Beni kucaklayıp öpmeye başladı. Yanaklarımdan boynumdan  öpüyordu. Birden dudaklarıma yöneldi. Heyecandan titriyordum. Ama müthiş  zevk almaya başlamıştım. “Demek yengene boşalıyorsun ha. Söyle bakalım  beni istiyor musun?” dedi yengem. Kısık bir sesle “evet” diyebildim.  Yengem hızla şortumu indirerek sikimle oynamaya başladı. Sikim elinde  büyümüştü. Sonra da yalamaya ve emmeye başladı. Aman Allahım o ne zevkli  şeydi öyle. Sikimin bu kadar büyüdüğünü ve bu kadar sertleştiğini  bilmiyordum. Üzerindeki geceliği çıkarıp attı. Taş gibi diri ve düzgün  göğüsleri önümdeydi. Ensemden tutarak başımı göğsüne doğru bastırdı. “Em  yeğenim, yala yeğenim” diye sesler çıkarıyordu. Bende bütün gücümle  yalayıp, emip yutuyordum. Kilotunu indirerek bu seferde başımı  bacaklarının arasına doğru bastırmaya başlamıştı. İlk defa bir kadının  cinsel organını görüyordum. “Hadi yeğenim sıra amımda, yala onu, em onu,  yengeni uçur” diyordu. Oldukça acemiydim. Ama komutlara uyarak yalamaya  başladım. Yengemin amından sular akıyordu. Dayım askere gideli 6 ay  kadar olmuştu. Tam sike doyamadan ayrılmışlardı. 6 aydır açtı. Sikime  kıtlıktan çıkmış gibi saldırıyordu. Birkaç dil darbemle çabucak  boşalmış, zevk suları yüzüme fışkırmıştı. Hemen beni kendine çekerek  kalçamı bacaklarının arasına aldı, sikimi tutup amına dayadı. “Hadi  yeğenim, bastır, kökle yeğenim, yengeni sik yeğenim diyordu. Sikimin  başını yengem amına hizaladıktan sonra yüklendim. Dibine kadar  oturtmuştum. İleri geri yapmaya başladım. Yengem . de kalçasıyla  daireler çiziyordu. Şimdide ben dayanamamıştım. Yengemin içine boşaldım.  O gün defalarca boşaldık. Kapının çalmasıyla hızla giyindik. Komşumuz  kadın gelmişti. Zorunlu olarak akşama kadar sevişmeye ara verdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder