layla film

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Amcamın Karısı

Selam ben Mehmet 25 yaşındayım.Yengem ismi Damla 38 yaşında Amcamın hanımı.Yengem dimdik gögüslü , dolgun kalçalı ve güzelmi güzel seksi bir kadın.Seksi giyinen tam sevilecek , okşanacak sevişilecek kadın.
Yıllardır onu hayal ederek otuzbir çekerdim.Cesaretimi toplar ona telefon açar ama sesini dinleyip kapatırdım.Ona bi türlü açılamazdım.Ne yapsam bi türlü beni anlamıyordu.Evine vardığımda bana sarılıp öperek hoş geldin ederdi.Bende ona sımsıkı sarılırdım.O dimdik olan gögüslerini hissederdim.Tabii benimki de dimdik olurdu,ona dokunurken.
Yine bir gün onlara gitmiştim.Zili çaldım çaldım açan yok .Tam evde kimse yok gideyim derken kapıyı Damla Yengem açtı.Bornozu ile ve Banyodaydım dedi.Bende istersen gideyim dedim yok dedi. İçeri girdim Oben üzerimi giyip geliyorum dedi.Bende cesaretimi toplayıp arkadan gittim ama kapıyı kapatmıştı.Hemen salona döndüm ve beklemeye başladım onu.İçeri geldi ıslak şaçları ile kalçalarına bacaklarına yapışan pantolonu ile.Ama o kadar seksi görünüyordu ki anlatamam zaten anlatılmaz görmek gerekli.Yanıma oturdu birer sigara yaktık birden ona ıslak saçla dahada güzel görünüyorsun dedim ama böyle titreyen bi sesle Tepkisini çok merak ediyodum ama söyledim ya rahatlamış kendime gelmiştim. Oda teşekkür ederim ama iltifat ediyorsun dedi. Yok ne iltifatı gerçekleri söylüyorum dedim.Kahve yapalım da içelim dedi.Ayağa kalktı salına salına o dolgun kalçaları sallaya sallaya yürüdü. Bende arkasından gittim.Mutfakta başbaşayız.Pantolonda çok yakışmış sana neden sürekli giymiyorsun dedim amcan izin vermiyor her yerin belli oluyor diye kızıyor dedi.Bende sen giymek istedikten sonra ne karışırmış istediğini giymen lazımbide böyle yakıştıktan sonra dedim.Baksana çok yakışmış üzerine oturmuş diyerek ellerimi birden bacaklarna dokundurdum ve göz göze geldik ama yine hiç bi tepki vermedi.Bende ellerimi çekmedim okşa gibi yaptım.Birden arkasını dönü . bana yange pantolon kalçalarına öyle yapışmış seni öyle seksi gösteriyorki diyerek ellerimi kalçalarına attım.Ama birden döndü çek elini sen ne yapıyorsun dedi Artık yapacak bi şey yoktu dönüşü olmayan bi yola girmiştim.Yenge seni çok beğeniyorum , yıılardır seni istiyorum dedim Ben senin yengenim bu dediklerini duymamış olayım diyerek kızdı bana.Ben arık duramıyordum.Ona sarıldım yapma ne olur yapma amcan öldürür bizi dedi. ama sarılıp onu okşamaya devam ediyordum ki bana sert bi tokat attı.Ben artık durmuyordum.Onu öpmeye çalıştım.Ve dudaklarına yapıştım ve baktım ki artık oda karşılık veriyor emiyordum o dolgun dudakları oda beni ellerim kalçalarında sımsıkı sıkıyordum.Birden çıkartıverdim tişörtünü oda benimkini . gögüslerine indim yaladım emdim onları okşadım.Obaşladı bu sefer gögüslerimi emiyor ısırıyordu.Sonra aşağıya doğru indi.Pantolunu indirip enmeye başladı sikimi ama öyle emiyordu ki bi başını bi taşaklarımı hiç durmuyordu.KAzık gibiydi artık.Çıkarttım önce pantolununu sonra o dolgun kalçalar arasında kaybolan incecik tangasını.Yıllardır istediğim yengem çırılçıplak karşımdaydı.Yatırdım yere birden bacaklarını açtım ve kaymak gibi ama sokmaya başladım Yalvarıyordu altımda daa çok hepsini sok diye bende isteklerini yerine getiriyordum Sonra domalttım onu tükürükledim arka deliğini emdim onu sonra dayadım götüne ne olur yapma ora çok acır desede onunda istediği belliydi.ÖNce yavaşca birazda zorlayarak soktum başını ama çığlıklar atıyordu.Sonra devam dedim yavaşca yüklendim o harika göte hepsi içindeydi artık. Sokup sokup çıkarıyordum götüne ve biyandanda doklgun kalçaları tokatlıyordum.Çok hoşuna gitmişti devam aşkım devam sikicim diyordu bana aaah ooohhhh sesleriyle bende ona seni sike doyuracam karıcığım diyordum.Dayanamıyordum ama boşalmak istemiyor onu daha çok sikmek istiyordum Ama dayanamadım artık geliyorum dedim birden döndü ve dudaklarını getirdi bana bi damlası bile boşa gitmesin diyerek dudaklarına boşalmamı istedi bende menmuniyetle boşaldım ağzına hepsini emdi. Hemen kaltık bi gelen olur diye banyomuzu yaptık.Şimdi sık sık sevişiyoruz Damla yengemle ve eskisinden çok daha seksi giyiniyor artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder