layla film

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Halamla Sex

Selamlar arkadaşlar önceden kesinlikle ensest sayfaları ziyaret etmezdim ta ki arkadaşım bana bir beğendiği hikayeyi e-posta ile göndereceği güne kadar nese biz konumuza dönelim ben renan halamın adıda tülin halam balık etli bir hatundur gögüsleri ay parçası gibidir. Halamı her    zaman arzu etmişimdir.
Halamla aramız hep iyidir 2 tane küçük çocuğu var. Eniştem ise her gün içen eminki cinsel ilişkileri çok zayıftır. Bu arada ;(halam 35 yaşında)yazın halam yazlık kiralamıştı bende bir tanıdığın fabrikasında çalışıyordum hafta sonları onların yanına giderdim yazlığa halam denize inelim mi renan dedi benda tamam dedim inelim mayolarımızı giydikten sonra denize indik ben tabi halama çaktırmadan    arkadan boğmak biçiminde
sarılıyordum ve acayip ereksiyon oluyordum. Halam ben dedi tam yüzmesini bilmiyoru yardım edermsiin dedi ben de tamam dedi nie olmasın dedim ben ona kendini bana bırak sen dedim ben onu hem gögüs hizasıdan hemde bacaklarınadan tutyordum o arada elimi hep gezdiyorum memelerine doğru halamda yavaşş dedi oralara kayma. Bende alttan almadım ben ne biliyim ya dedim sana yüzme öğretiyorum işte dedim
ben kızmış tribine girerek eve gidiyorum dedim ben sen yüz. Arkamdan bağırdı ama nafile nese ben eve çıktım duş falan aldım bu arada eniştem çocuklarla. Halam denizden çıktı geldi neden gittin dedi bende sen dedim paronayak    olmuşssun seni mi yapacam dedim ağzımdan kaçmıştı halam kızarmıştı halamda duşa girdi duştayken beni çağırdı kapı arkasından efendim dedim gel içeri bana kese yap tamam dedim allah dedim bende tamam bu iş oldu içeri girdim mayosunu çıkarmamış
benim üstümde de    atlet ve altımda kot pantolon vardı sen de girsene dedi ben yıkandım dedim. Bu da muzurluk yapmak için üstümü ıslattı bende ne yaptın falan dedim çıkar üstünü dedi gel yıkan mecburen çıkarmak zorunda kalmıştım. Benim üstümde atlet ve boxerle duşun altına girdim o da dedi çıkarsna dedi üstünü dedi ben de olmaz dedim o da sanki denizde üstünle beraber girdin    dedi ben de ben sana karışıyormuyum sen yıkanmana bak dedim sen benim yiğenim değilmisin ben çıkartırım dedi yalnız sende üstünü    çıkaran dedi tamam dedim halam üst tarafını omuzlarınan sarkıtarak
çıkardı mayosun memeleri görür görmez tahrik olmuş benim penis semsert oldu    sizde bilirsiniz ki hemen belli oldu boxerın altında benimkini görünce gülmeye başladı ne oldu falan dedim halen gülüyordu bende sinirlendim altımıda çıkardım öyle yıkanmaya devam ettim. Halam ayağa kalktı sabun yaparmasın dedi saçıma arkasına geçtm benim malafat halen dimdikti. Sabun yaptım gözlerine falan gelince sabun gözünü
kapattı ben de benimkini sırtına doğru değdirip çekiyordum ses vermiyordu ayağa kalk dedim halam    kalktı ben sırtına falan kese yapmaya başlamıştım bilerek yüzüne su atmıyordum ki gözlerini açamasın diye gözlerim yanıyor dedi ben de az kaldı bekle biraz dedim ok dedi. Halam ayaktayken penisimi göt hizasında yaklaştırdım biranda sokmaya çalıştım ellerini tutmuştum harekt edemiyordu    önce bir ahh çekti
ne yapıyorsun sen dedi sus dedim bu çırpınamay falan başladı bende hala seni arzuluyorum benimle olacaksın dedim itiraz etmeye falan başladı bende benu bana doğru çevirdim amına girmek daha kolay olacakti. Mayosunu hemen sıyırdım bir ikiden    sonra deliğe girdim hemen halam artık bırakmıştı kendini hemen boşaldım bende zaten sonra çıkıp yayağına götürdüm halamı yatağa attım önce    bir ön sevişme yaptık sonra içime
git dedi ben kudurmuşsuna bunu bekliyorumdum. çok hızlı şekilde girip çıkıyordum halam kendinden geçmişti    ahhh uhhh diye sesler çıkartıyortu arkanı dön dedim olmaz falan dedim bende zorla döndürdüm ordanda bir güzel siktim halamı ikimizde    boşaldık aynı anda ben tekrar duşa girdim çıktım yatakta ağlıyordu bu yaptımız çok büyük günahtı dedi bende korkma dedim biz ihtiyaçlarımızı giderdik dedim biraz ymuşadı sonra kalktık yemek yedik bende kendi ewime gittim artık her gün işçıkışında oraya gidip halamla sikişitoruz devamını yazacağım bye Gönderen: clubfan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder