layla film

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Mimar Eşimin Kardeşi

Benim adım Yılmaz 41 Yaşında Mimarım eşimde mimar on yıllık evliyiz ama bir türlü çocuğumuz olmadı.Baldızım Nesrin bu sene öğretmen çıktı 26 yaşında tam bir afet. Kpss sınavlarından iyi bir puan bekleyince arkadaşı Tolga ile nikah kıydılar ve ataması Tolganın görev yaptığı Akdeniz kıyısına yakın bir ilçeye çıktı. seks hikayemiz Okulların açılmasına az bir zaman kala hemen evlendiler ilçede bir ev tutup içini döşediler.Balayına dört günlüğüne bir otele gittiler balayı dönüşü Tolganın yaptığı bir hata ile kaza geçirdiler ve malasef Tolga yaşamını yetirdi.Nesrin günlerce şokta kaldı. Görevinden ayrıldı bizde yanımıza aldık.
Can sıkıntısı ve yaşadığı bunalımdan çıkması için ona dersanede bir iş yarladam artık eskisi kadar olmasada eski Nesrin geri gelmeye başlamıştı.Bu arada bizim tüp bebek işişde olmuş eşim hastaneye yatmış sezeryanla dünyaya bir oğlan getirmişti.Herkes mutluydu.Yalnız eşim bir hafta hastahanede kalacaktı.
Akşam on tane bira mangallık malzeme alıp eve gittim Nesrin banyodan çıkmış saçını kuruluyordu.Elimdekileri görünce sanırım kutlama var dedi bende başımla okeyledim.Sen salataları hazırla ben mangalı hallederim dedim oda okey enişte dedi.
Etler pişmiş sofra hazırdı şurdan buradan derken zaman nasıl geçti haberimiz bile olmadı biralar bitmiş biz ikimizde sarhoş olmuştuk.Ben gidip dolapdan bir şişe viski ve soda getirdim içermisin dedim tamam deyince kaldığımız yerden viskiyle devam ettik.Nesrinin o taş gibi memeleri göleğin düğmelerini çözmüş hareket ettikçe memeler meydana çıkıyor bense gözümü ayırmadan bakıyordum.Nesrin sarhoş olduğu için farkında değildi.Bacağının pozisyonunu değiştirirken eteği sıyrılmış o fıstık yeşili kilodu ve sütün gibi bacakları ortaya çıkmıştı.
Evet Nesrin hem zor günlerden çıktın hem yeni işe başladın hemde oğlumuz oldu bunların hepsini kutlamak çok zevkli dedim.Sağol enişte diye bacağım yerine yarağıma dokundu ama farkında bile değildi zaten benim oğlan azmış kazık gibi olmuştu.Bende saol deyip dudağına bir bude koydum.Hiçtepki vermeyince biraz daha yanaşıp dudaklarını öpmeye başladım oda karşılık verince gömleğini çıkarıp o taş gibi memeleri selbes bıraktım ve onları yavaş yavaş emmeye başladım bir elimde bacaklarını okşuyor ara sıra amına baskı yapıp ıslanmasını sağlayordum.Terasımız bahçeye baktığı için bizi gören olmazdı.Sonra eteğini çıkardım fıstık yeşili kilodunu çıkardım karşımda üç dört gün kullanılmış en fazla yedi defa yarak yemiş taş gibi bir am vardı.Oda tadı kursağında kaldığı için çok ateşli sevişiyordu.
Terasın balkon demirlerine tutturdum ve arkadan o daracık kılsız bembeyaz amcığa yavaşca girdim.Artık bu kale benim emrimdeydi gel git hareketlerle Nesrin inim inim inliyor kalçasına arkaya verip yarağın hepsini içine alıyordu.İkimizde kasıla kasıla boşaldık banyo yapıp sarılıp yattık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder