layla film

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Babamla Sex

adım aslı 17 yaşındayım ve bir cafede çalışyorum ve lise 3 te okuyorum cengiz beyle iki hafta önce tanıştık ben cafede çalışırken kendisi cafeye bilgisayarda internette sörf yapmak için gelmişti bilgisayarda internette sörf yaparken bende kendisinin fişini masaya koymak için yanına gelmiştimki birde .baktım kendinden geçmiş bir vaziyette önündeki cinsel organını okşuyor sonrasını ise cengiz bey size tüm okurlara anlatmış dediklerinin hepsini yaşadık çok hoşuma gitmişti ama cengiz beyin ensestlerle ilgili anlattıkları çok ilgimi çekmişti ve ailede babamı çok sexi bulmuşumdur her zaman babam 40 yaşlarında çok yakışıklı ve uzun boylu birisidir cengiz beyle son sikişmemizden sonra geçen cumartesi günü ben evde oturuyor televizyon seyrediyordum babam ise geceleri bekçilik yaptığı için gündüzleri evde olurdu o gün evde yatıyordu benim canım çok sıkılıyor ne yapacağımı bilmez olmuştum birden cengiz beyin sözleri aklıma geldi ne yapıp edip babamla sikişmem lazımdı yarrağını çok merak ediyordum ve yatak odasına sessizce girdim babam yatakta yatıyordu üzerinde tek atletle şortu vardı yanına usulca yaklaştım ve herşeyi göze almıştım yavaşça elimi şortunun üzerinden sikine dokundurmaya başladım okşuyordum onu arada birde babamı gözetliyordum sonra baktım yarrak yavaş yavaş sertleşmeye ve büyümeye uzamaya başladı sonra şortunu indirmeye kara verdim ve yavaşça sortu aşağıya doğru çektim dizlerine kadar getirdim ve yarrağı görür görmez şaşırdım babamın yarrağı çok kalın ve baya büyüktü 25 santim kadar vardı elimle onu yavaş yavaş sıvazlamaya öpmeye ve somurmaya başladım bir gözümdende babamı kontrol ediyordum ama çok hoşuma gidiyordu somurdukça büyümeye devam ediyordu tam kıvamına gelmişti benim üstümde ise eşofman vardı eşofmanı soydum tek kilot ve atletle kaldım atletide çıkardım sütyen giymemiştim o zaman gögüslerim şahane gözüküyordu eğildim ve göğüslerimin arasına aldım babamın sikini ve göğüslerimin ortasına sürtmeye başladım
arada birde öpüyordum siki sonra cengiz beyle sikişmemiz geldi aklıma onun yarrağının üstüne oturmuş öyle sikmişti beni o çok hoşuma gitmişti hemen kilotumuda indirdim ve yavaşça babamın üstüne çıktım ve yavaşça yarağını içime almaya başladım ve birden babam kollarımı tuttu çok korkmuştum devam et kızım dedi gözleri yumuktu ama beni yavaşça kollarımla bastırdı ve yarrağı tamamen içime girmişti ve ben başladım zıplamaya ve ardından ahhhhh ohhhh lar başladım felaket şekilde bağırıyor ve inliyordum babamla ikimiz vardık sadece evde annem çarşıya gitmişti ve her an gelebilirdi ve yarım saat babam beni sikti böyle sonra yanına uzandım baba kusura bakma dedim yoo kızım bende seni kaç zamandır istiyordum ama bir türlü sana açılamıyordum dedi ama şimdi işlem tamam dedi beni dudaklarımdan öptü çok teşekkür ederim bana amını sunduğun için dedi annenden sonra artık ikinci karım sensin bende sende benim ikinci kocamsın dedim ne dedi yoksa sen evet baba geçen gün bir beyle tanıştım çok yakışıklı ve kibar bir beyfendi beni sikti kızlığımıda o aldı dedim kimmiş bu bey onu tanımak isterim dedi ama baba annem her an gelebilir dedim giyinelimmi dedim evet dedi ve giyindik az sonra annem geldi çarşıdan nevar ne yok dedi ben oturma odasına geçmiştim kapı çalınca baban ne yapıyor dedi dedim yatıyor sen niye işe gitmedin dedi hastayım dedim ya dedi kızım seninle özel konuşabilirmiyiz dedi olur dedim yanıma geldi oturdu bak kızım biz babanla yirmi yıldır evliyiz sende yavaş yavaş ergenleşiyorsun artık bu işleri bilmen öğrenmen lazım dedi ben neyi dedi kızım anlasana dedi sevişme filan dedi sikişme dedi kadın erkeğin cinsel organını amına sokması erkeğin kadını sikmesi yani eeee dedim biz
geçen gün babanla sikişirken baban artık . hep benim amcığı sikmekten usanmış başka amcık sikmek istediğini söyledi dedi ne yapacağımı bilemez oldum onu yabancı bir kadınla sikişirken görmek istemiyorum tanıdığım bir kadın veya kız bulursam babana sunacağım hiç bari onları kıskanmam dedi bana yardımcı olabilirmisin dedi anne benden ne istiyorsun dedim senin babanla sikişmeni istiyorum dedi içimden biz o işi az önce yapmıştık dedim ben hiç bozuntuya vermedim peki babam kabul edecekmi dedim eder dedi tamam senin mutluluğun için yaparım dedim ve ozaman babanı uyandırıyım ve ona sevinçli haberi veriyim dedi ve yatak odasına doğru gitti sonra ben beklemeye başladım beş dakika sonra annem aslı buraya gelirmisin dedi ben odaya gittim kapıdan içeri girdim babam bana göz attı gel kızım annen anlattıklarını kabul ediyormusun dedi ben evet baba dedim o zaman anneme döndü annemin adı nergis bu arada nergis beni soyarmısın dedi annem babamı soymaya başladım ve eği yarrağımı somur hazırla dedi annem başladı babamın yaarrağını somurrmaya yarrak tekrar büyüdü bana yaklaş kızım dedi ben yaklaştım ve babamla öpüşmeye başladık babam dudaklarımı ısırıyor ve somuruyor öpüyordu sonra eşofmanımın fermuranını indirdi göğüslerimi sıkmaya okşamaya başladı annem ise somurmaya devam ediyordu sonra babam eşofmanımın üstünü çıkardı atletimi de çıkardı gögüslerim fora olmuştu onları daha hızlı bir şekilde sıkmaya ve . öpmeye somurmaya başladı ben inlemeye başladım ahhhh
ohhhh diyordum durmadan sonra babam benim eşofmanımın altını indirmemi söyledi ben soydum kilotumla beraber amım ortada kaldı çırıl çıplaktım babamın karşısında ikinci kez babam anneme çekil dedi ve beni kendine doğru çekti yarrağını amıma doğru sürtmeye başladı annem ise bizi izliyordu artık babam vücudumun her yanını öpmeye somurmaya ısırmaya başladı ben ise kendimi tamamen babama bırakmıştım babam eğildi ve amımı somurmaya başladı somurdukça somuruyordu ben ise inledikçe inliyor başını amıma doğru bastırıyordum babam adeta diliyle sikiyordu beni sonra kalktı ve bacaklarımı beline doladı amımın ucuna sikini getirdi bende sarıldım boynuna hazırmısın kızım dedi hazırım baba seni istiyorum sik amcığımı parçala dedim ve babam yavaş yavaş yarrağı soktu içime ve ben gidip gelmeye oynata oynata kalçalarımı içime almaya çalışıyordum yarrağı ve sonunda içeri girdi hepsi yarrağın ve babam beni bağırta bağırta yarım saat ayakta sikti ilkkez babam her sokuşunda ben ahhhhh diyordum sonra babam beni duvara dayadı bacaklarımı iyice ayırdı annem yapma ismet bu kız daha götten alamaz dedi ben ise anneme bırak anne beni babamla baş başa bırak babam nasıl isterse öyle sikebilir beni o artık benim kocam dedim tamam o zaman dedi annem kızım ama canın çok yanacak dedi babam göt deliğimi biraz yumuşattı parmağı ile ve sonra yavaş yavaş yarrağı götüme soktu ben bağırmaya başladım ahhhhh diye yine babam ise dinlemiyordu beni alış kızım alış diyordu sonra yarım saat sikti beni böyle sonra yatağa attı babam beni sikmeye doymuyordu ben yorulmuştum ama babam yorulmamıştı yatağa uzan dedi bana ben uzandım yatağa benim üzerime çıkıp öpmeye başladı beni bacaklarımı ayırdı yarrağını tekrar sürtmeye başladı amıma yavaş yavaş girdi yarrak amıma öyle sikti beni bağırta bağırta ahhh diyor odayı inletiyordum ben sonra annem yanımda beni teselli ediyor dayan kızım diyordu sonra babam uzandı yatağa üzerime çık otur dedi ve yarrağın üstüne oturdum onu içime aldım ve zıplamaya başladım tekrar babam siktikçe sikiyordu beni o gün babam iş yerine telefon açtı hastayım gelemiyorum dedi ve beni o gece sabaha kadar sikti

69 yaptık babamla domaltıp amıma arkadan girip sikti beni yanlamasına sikti beni hiç bilmedğim pozisyonları dendei üstümde üç gün otıuramadım götümün üstüne üç gün idrar rahatsızlığı çektim ama hala tadı damağımda sizede tavsiye ederim özellikle geç kızlar sikişeceğiniz ilk erkeğiniz babanız olsun babaların yarrağı çok zevkli selamlar bir dahaki sefere size babam ben ve sevgilim cengizle nasıl üçlü sex yaptığımızı anlatacağım selamlar iyi sikişler artık her zaman babam beni sikiyor . annem de mutlu çünkü ben babamı seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder