layla film

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Teyzemin Ağzına Verim

Teyzem ile ilgili pek sık yazamıyorum biliyorum. Ancak hergün buluşma şansımız yada işlerden konuşma şansımız olmuyor. Oyüzden gelen mailleri sitede yayınlıyorum. Neyse konumuzun özüne yani TEYZEME dönelim. Teyzem ile neler oldu neler dememi bekliyor iseniz pek fazla birşey olmadı. Sadece daha önceden eksik olan birşey tamamlandı teyzem ağzına aldı. Daha önceden anlatmıştım ara ara teyzemde odada gizli gizli 5 10 dklık kısa sürelerde elleştiğimizi, yiyiştiğimizi vs. Gene mekan sıkıntımız olduğundan dolayı teyzemin evde çocuklar içerdeyken oldu birşeyler. ( İçerde olmasalarda sorun değil ya :D ) Bilgisayar başında oturuyordum. Teyzem büyük yeğen var diye yatağa uzanmış gögüslerini izletiyordu.( 5 dk daha fazla izlesem zaten atlıcaktım üstüne yeğenin yanında. Bişey değil arada yeğende kaynıcaktı :) ) En sonunda mesaj attım dayanamıyorum diye. Neyse yeğen içeri gitti. Yapıştım dudaklarına. Açtım koca göğüslerini başladım uçlarını emmeye, göğüslerini okşamaya. Daha sonra hadi fotoğraf çekeyim dedim ve 2 adet fotoğrafını çektim. ( Teyzem albümü oluşturucam ordan bakabilirsiniz göğüslerine teyzemin. ) Sonra amına elimi attım ve okşadım biraz. Oda elini sikime atıp sikimi avuçladı. Bende çıkardım hadi al ağzına dedim demez olaydım. Yok böyle yalayış. Önce sikimi avuçladı ve kıvama getirdi. Daha sonra bir dil darbesi attı. Sonra agzına aldı ve kafasını ileri geri götürmeye başladı. Ağzının içindeyken bir yandanda diliyle içerden başını dilliyordu. Sonra sikimin dibine kadar ağzının içine sikimi aldı. Gitti geldi gitti geldi ve ben ağzına boşaldım. Süper bir duyguydu bu. Boşaldıktan sonra ağzının içinde biraz bekletti sonra çıkardı ve banyoya gitti. Galiba birazınıda yuttu. Amınada girmemi istedi aslında bende çok istiyordumda yeğen çok gidip geliyor diye yemedi açıkçası tırstım. Bakalım hala ev ayarlamaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder