layla film

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Üvey Babamla Sex

her yıl ailecek tatile giderizz..Bu yılda gittik..O gün kendimi ii hissetmediğim için havuza inmedim.babamannemn yeni eşi da önceki gün cok yandığı için inmedi.annem ve ablam gitti.bizde babamla film izliyorduk.birden bir sevişme sahnesi geldi.müthiş zevk alıyordum. o sırada amımı parmaklıyordum.babamn alete baktm kalkmıştı.sonra babam beni gördü.
cok utandm.bana kızacağını düşündüm.ama bana yaklaşmaya başladıı.sonra sana zevk tattırıyımı dedi.bendee şaşırmama ramen evet dedim.sonra yavaşca elbiselerimi çıkardı.bende onun düğmelerini acıyordum.sonra amamı yalamaya başladıı.dilini sokup cıkarıyordu..büyük bir zevkle inliyordm.sonra sakso cekmeye basladmm.ağzıma boşaldıı.ardından birleşmeye karar verdik ve etrafta krem aramaya başladık.
güneş kremiyle yarağını ve aamımı iyice yağladık.ve ilişkiye girdik..bacaklarımın arasındaydı.göğüslerimi ısırıyordu.bende saçına öpücükler konduruyordm.sonra beni kucağında taşıyarak duşakabine girdik suyu açtık.

deliler gibi sevişiyorduk.duş jeliyle birbirimizi okşuyorduk.ve sonra kapının calmasıyla bu ateşli an bitti.ve o günden sonra sürekli seviştik…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder