layla film

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Teyze Kızı

Ben 20 yaşlarında yakışıklı bir gencim.teyzemin kızı tuba tamamen dolgun bir kızdı.şimdi tabi ki bir kadın.ben teyzemlere gider gelirim her
zaman bir gün gittiğimde teyzemler köye gitmiş tuba ise arkadaşlarında kalacaktı. ben eve gittiğimde hazırlanıyordu.bana sen otur ben saçımı bi yıkayayım dedi.benim aklımda onu bi şekilde sikmek vardı ama o .

an hiç düşünmemiştim. saçını yıkadıktan sonra kurularken aynadan onun 105 lik memelerini gördüm.bir anda sikim dikeldi.bi anda oda aynadan bana baktı göz göze gelmiştik.ben onun mükemmel götüne hasretttim ama memeleri
daha güzel göründü gözüme.sonra ben çevirdim gözlerimi 10 dakika sonra yanıma hazırlanmış bi şekilde geldi.çıkmak üzereydi.çıkıyormusun dedim “evet” dedi.daracık ama topuklarına kadar uzun eteği yine beni baştan çıkarmıştı.tam kapıdan çıkacakken dayanamadım ve götünü sıktım. dönüp bana vuracaj zannetim.bir anda dudaklarıma sarıldı.ve ateşlice öpüşmeye başladık.kucakladığım gibi annesigilin yatağa götürdüm.beyaz gömleğinden memelerini yalamaya başladım daha sonra gömleğini çıkardım memeleri sütyene sığmamıştı sütyenini de yırtarak çıkardım.bu arada o da benim sikimi dışarıya çıkarmaya uğraşıyordu.ben o na yardım ettim 1-2 dakika sonra ben çırılçıplaktım o ise sadece altta eteği kalmıştı.ağzına vermek için saçından kavradım aşağı doğru eğdim ve yarrağımı ağzına bastırdım.adeta ağzıyla yutacak gibiydi ama nasıl sakso çekileceğini bilmiyordu sade yalıyordu.ayna dan onun götüne bakıyordum.ve boşalmanın zamanı gelmişti.suratı ve ağzı döl olmuştu.bunu daha önce bilmediği
için tükürmeye başladı.sıra ona gelmişti.eteğini çıkarmaya başladım ama götü o kadar büyüktü ki.zar zor çıkardım külotunu da yalayarak çıkardıktan sonra
o beklediğim göt karşımdaydı 10 dakika boyunca yaladım götünü.masanın üzerinde duran vazelini aldım ve götüne sürmeye başladı 2 dakika sonra
istediğim kıvama geldi.benim yarrak hiç bu kadar büyümemişti.ve işte o .
an gelmişti.sikimi göt deliğine öyle bi bastırdım ki birden acıdan olsa gerek gözünden yaş geldi.ama bu beni daha çok tahrik etti. 2 defa götüne boşaldım o ise kaç kere boşaldı
bilmiyorum.sıra amına gelmişti kılları uzundu amını da yala dıktan sonra”ben bakireyim” dedi.korkma sadece yaladım dedim ama sikimi götüne sokar gibi
yaptıktan sonra ellerini tutup birden o sıcacık amına girdim. girmemle birlikte hem zevk hemde sinirden olsa gerek yine gözlerinden yaş geldi.amından
akan kanı kendisine yalatmak istedim.kabul etmeyince bende tekrar soktum.bu arada göz yaşlarını da yalamaya başladım.amı o kadar zevk verdi ki dayanamadım ve içine boşaldım.o kadarcık dölle kim hamile kalmış ki.işim .
bittikten sonra o banyo ya girdi ama hiç konuşmadı benimle.banyo
dan sesler duydum.girdiğimde amının kıllarını kesiyordu.ben yapayımmı dedim.kabul etti önce traş kremi sürdüm ve itina ile kılları temizledim.şimdi önümde kaymak gibi am duruyordu.bir kez de sabunlanıp siktikten sonra.duş alıp çıktık.ama daha öğleyi yeni geçmiştik.çıkıp beraber gezdik ve eğlendik akşamı düşündükçe
deli oluyordum.sinema da bile elim amındaydı.eve geldiğimizde ertesi güne kadar gece boyu sikiştik.amını götünü paramparça edercesine.yaşa sen teyze kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder