layla film

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Oyun Oynarken

Merhabalar,ben 30 yaşında Antalya?dan bu ilginç hikayenin hoşunuza gideceği umuduyla yazıyorum. Bundan 14 yıl evvel Antalya?dan dedelerimizin köyüne ailece gittik. Geçireceğimiz bir ay boyunca ne yaparım diye düşünüp duruyordum. Ertesi sabah hep beraber üzüm bağına gidip hem piknik hem de üzüm toplayacaktık. Bir taraftan üzüm toplarken bir taraftan da şakalaşmalar yapılıyorduk. Halam, ben ve ablam hülya saklambaç oynamaya karar verdik.Ablam    ve ben dağıldık her birimiz bir köşelerde saklandık. Halam Melek eliyle koymuş gibi buldu bizi. Ablam bu sefer ebe oldu.    Halam beni yanına çağırarak güzel bir yer bildiğini söyledi. Gittiğimiz yer ağaçların ve çalıların bol olduğu yerdi. Orda bana uzanmamı .    söyledi. Çünkü uzanmazsam bizi ablamın bulabileceğini söyledi. Olduğumuz yere ikimizde sırt üstü yan yana sıkı bir şekilde uzandık ve beklemeye koyulduk. Kafam yere değmesin diye Melek halam kolunu başımın altına koydu. Orda bir sıcaklık hissettim. İlk kez bir kadınla bu kadar yakındım. Sikimin sertleştiğini hissettim ve ne yapacağımı şaşırdım. Bütün bunlar akşam eve gidene kadar aklımdan çıkmadı. Gece oldu ve    herkes yatmaya koyuldu. Evin odaları fazla olmadığından üçümüz de aynı odada yattık. Ablam hülya ve Melem halam ışıkları söndürüp geceliklerini    giymeye başladılar.Ay ışığının içeri vurması bana onları iç çamaşırları ile görme şansını verdi. Şžimdiye kadar ablam bile bu kadar ilgimi    çekmemişti. Ablam ve ben aynı yatakta tersli düzlü yattık. Ne yapacağımı bilemiyordum. Bacaklarımız birbirine değiyordu. Ablamın geceliği iyice yukarı sıyrılmıştı.    Sağa sola dönme bahanesiyle bacağımı ablamın bacak arasına soktum. Ablamın ateş gibi yanan bacakları beni daha da tahrik etmişti.Bir şey    yokmuş gibi gece sohbeti yapılıyordu. Birbirlerine aşk ve sex hikayelerini anlatıyorlardı. Ben ise bir taraftan dinleyip bir taraftan da ayağımı    ileri geri sürtüyordum. Bunu fark eden ablam bacaklarını daha da açıp bir eliyle sigara içiyor bir eliyle de ayağımı tutup amına bastırıyordu. Bir süre sonra dayanamayıp ayak parmaklarımı külotunun içine çekip amına sokmaya başladı. Artık dayanamadım ve kendisinin yanına yatıp yatamayacağımı sordum. Melek Halam da orda rahat edemediysem yanına yatabileceğimi söyledi. En sonunda beni ortalarına aldılar ve uyuyormuş gibi yaptılar. Birden halamın elini sikimin üzerinde gezdiğini hissetim. Aynı zamanda sırt üstü yattığım için bacağımın birisini ablamın amının üstüne koydum. Ablam da kıçını hafif hafif aşağı yukarı kaydırmaya başladı. Bu arada .    ablamın eli sikime doğru giderken olanlar oldu ve halamın eliyle    karşılaştı. Birden bire hep beraber gülmeye başladık.Sonra yavaş yavaş herkes iç çamaşırını çıkartmaya başladı. Önce ablam daha tecrübeli olduğu için sanıyorum bana saxo çalmaya başladı bende bu arada boş durmayıp halamın ıslak amını okşamaya başladım. Büyük bir patlamayla ablamın ağzına    boşaldıktan sonra bu sefer halam ablama dönerek kıçını yalamaya başladı. Bende bunu fırsat bilip halamın o sıcak ve sulu amını yalamaya başladım.İkisinin de üst üste yatıp öpüşmeleri beni çileden çıkartmıştı. Yalama faslı bittikten sonra sıra ikisini de düzmeye geldi. Halam bakire olduğu içinmiş önden vermedi. Bende kıçını iyice tükürükledikten sonra yavaş yavaş sikimi sokmaya başladım. O duyguyu dünyanın en iyisi bile veremezdi. Bir kaç kez gidip geldikten sonra ablam sakın boşalma dedi. Tam boşalacağım sırada sikimi halamın götünden çıkartıp saxo    çalmaya başladı ve ağzına boşalmamı ikinci kez sağladı. Bunların protein olduğunu ve cilde iyi geldiğini söyledi. Birer sigara içtikten sonra .    bu sefer halam saxo çalmaya başladı ve hadi sıra sende dedi ablama. Ablam sırt üstü yattı ve beni üstüne çekti.    İlk kez ablamı sikecektim. Hiç zorlanmadan içerdeydim. Halam da bir taraftan kıçıma bastırıp ablamın daha çok zevk almasını sağlıyor bir taraftanda ablamın yüzüne oturmuş amını yalatıyordu. Bu ilişki sabaha kadar devam etti. Aralarında kaç kere boşaldığımı hatırlamıyorum,ama izin bitene kadar    bu böylece devam etti. İzinden sonrada Antalya?da ablamı fırsat buldukça evli olduğu halde sikiyorum.Halam da her sene gelir bir ay kalır ve bu süre içinde fırsat bulursak kocalarından karımdan ve çocuklarımızdan sakınarak birbirimizi beceriyoruz. Köydeyken anneme yakalanıp ve daha    sonra bizi tehdit ederek kendini nasıl yalatıp siktirdiğini daha sonra anlatacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder