layla film

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Dayımın Karısı

merhaba ben ankaradan ahmet 175 boy 65 kiloyum hafifi göbekliyyim yendemde 30_35yaşlarında yasını bilmiyorum tam 165 boyunda ve 60 ki yaşına rağmen gögüsleri sarkmamış poposu da kalkık dayımla hergün sikişiyorlar bunuda odalarına koyduğum kmeradan biliyorum iki çocuk annesi biri 16yaşında benle yaşıt biride 20yaşında ayrı yaşıyor neyse bir gün onlara oturnmaya gitmiştim evdede kimse yoktu kuzenim dayımla hastane ye gitmişlerdi saat sabah 10 civarıydı yengem temizlik yapıyordu yardım etti konuştuk fln snra sen otur bi çay koyuyum dedi bnde tm m dedim üstünde sadece bi t-shirt vardı sütyen takmıyordu zaten dikdi göğüsleri altındada bi short içinde siyah tangası vardı ben zaten engemi sikmeyi uzun yıllardır planlyordum fırsan bu fırsat dedim uygun bi anı kollamaya başladım.temizliği devam etmeeye başladık ben yengemdomaldıkça geşerken sikimi sürtüyordum sikimde10 cm bişey amaa zgınım snra bişey demeyince daha fazla bastırdım geri döndü ve bana tkat attı bn özürdledim tm dedi ve iş yatakodasını temizlemeye geldi yengem domaldı k omidinin üstünü düzenlerken arkadan sarıldım yatağa attım bişey diyemedi,i hemen soydum öpüşmeye başladık artık oda istiyordu ve hemen amını yaladım çok güzeldi ve bnim ofaklığı dayadım sikmeye başladım 10 cm ama kullanmasını biliyorum yengem başladı ah lamaya geliyorum dedim yengem içime boşal dedi ben durdrum ya hamile olursan dedim oda senin çocuğunu doğurmak itiyorum dedi ve boşaldım ardık4 5 posta attım çok güzeldi dedi ve her ev bş olduğu zaman beni çağırır ve siktirir kendini
Gönderen: ahmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder