layla film

6 Şubat 2013 Çarşamba

Kuzenim Elifle Sex

Kuzenim elif 18 ,ben ise 16 yasindaydim,Yaklasik bir 5 sene onceydi,kuzenim elif bize kalmaya gelmisti,ailecek oturuyorduk ,butun gece guzel guzel muhabetler ettik.Saat gece 11 civari kuzenim uykusunun geldigini soyledi ve evimiz kucuk oldugundan salonda yaticakti ve hepimiz odalarimiza cekilmemiz gerekiyordu .butun aile odasina cekilirken kuzenim bana gel tv izle ben uyuyana kadar kuzen,ben korkuyorum dedi .olur dedim ve oturdum o an hicbir amac gutmeden .kuzenimle tek bir koltuktaydik,tv izliyorduk,birden ayaklarini benim uzerime uzatti ve k.bkma kuzen cok yorgunum dedi,olsun dedim fakat ayagi penisimin ustune gelmisti ve surekli kipirdatiyordu.bir zman sonra penisimde bi hareketlenme oldu ve ben yanlislikla carparmis gibi elimi kuzenimin gotune uzattim ,gik bile demedi ,ben daha cok isteklendim ve yavasca o guzel gotunu oksuyordum kiii tam o sirada,teyzemin sesini duyduk kuzenim hemen kalkti halam geliyo in asagya kuzen dedi (bu arada teyzemde bizimle yasiyor) indim.teyzemde cidden geliyordu ,yatagim bosken kuzenimin koltugun yanina yer yatagida acamiyordum,neyse teyzem geldi,hakan niye yerde oturuyorsun muhabbet edecekseniz ,yere yatak acsana teyzecim dedi,bu benim icin bulunmaz hint kumasiydi kuzenimde sevindi neyse teyzem gitti yatti,bende yatagin tam dibine yer yatagi actim neyse isiklari kapatmistik ve kuzenimle,asagidan yukari oksasiyorduk ve kuizenim pat diye kay yanina geliyorum yer yatagina dedi,evdekler yakalar diuye her ne kadar istemesemde o kudurmustu geldi..ve birbirimize tamamen yaklasip bir anda sarilmaya basladik.o an bacak arasiyla resmen obeni siker gibi azgindi uzerimde tepimiyordu ve o an onu soydum sicacik amcigina bir girdim kan man gormeden hizlica sikisiyorduk ama cok dayanikliydi bagirmamasi gerektigini biliyor ve bagirmiyordu,o gece sabaha kadar siktim onu ve devami var…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder