layla film

6 Şubat 2013 Çarşamba

Kocamı Aldatıyorum

selam hikaye okurlaro ismim betül ve kilisten yazıyorum ,yaşım 25 esmer bir kadınım, kocam özkan benden iki yaş büyük ve sekse düşkün biridir , aslında kocama sadık biriyimdir yani bir kaç hafta öncesine kadar öyleydim , kocaman dediğim gibi sekse düşkün biri olduğu için zaman zaman benimle sevişmek ona yetmiyor ve başka kadınlarla düşüp kalkıyor , bunu biliyorum çünkü onun ne bok yediğini bilmeyecek kadar salak biri değilim, bu yazdıklarım tamamen gerçektir ve kocamdan intikam almak için yaptım yoksa sokak orospuları gibi onun bununla yatan bir kadın değilim, geçtiğimiz hafta eve yine geç gelmişti ,gece saat bir iki falandı ve her zamanki gibi salak ben meraktan çatlamak üzereydim , içeri girdiğinde buram buram kadın parfümü kokusu geliyordu , aslında kadın parfümü demek yetersiz kalır tıpkı bir fahişe gibi kokuyordu ,yani ne koktuğu belirsiz insanı azdırıcı bir koku vardı üzerinde , sen bu kokuyu nerden biliyorsun diye soran olabilir, bunu bilmeyecek bişey yok , yani burun denen bişey var anlamamak için salak olmak gerekir, her neyse neden geç kaldığını onu merak ettiğimi söyledim ama beni hiç umursamadı ve işten geldiğini işleri uzadığını söyledi , bu ilk defa olmuyor ve bana ilk defa yalan söylemiyordu, artık canıma tak etmişti ve kocamdan bir intimak almanın zamanı gelmişti,a kocaman çok yakın bir arkadaşı var , ismi serdar ve düğünümüzde kocamın sağdıcı olmuştu , biraz düşündüm ve kendimi serdara siktirmeye ve hatta siktirirken bunu kaydedip kocama izletmeye karar verdim, serdar bizim iki kapı aşağımızda oturuyordu bekar birisiydi , kocamla benden daha önce tanışmış ve neredeyse çocukluk arkadaşlarıydı, kocam evde yokken bir kaç defa serdarı bize çağırdım ve evde özkan yok korkuyorum acaba özkan gelene kadar benimle otururmusun dedim , oda her defasında kabul ediyor du , o geldikten bir saat sonra falan da kocam geliyor ve beraber kısa bir süre oturduktan sonra serdar evine gidiyor bizde kocamla yatıyorduk, bir gün kocam telefon açtı ve eve bu gece gelemeyeceğini , iş yerinde işlerin çok uzadığını ve mesaiye kalmasının gerektiğini söylemişti , ben tabiki buna inanmadım ve telefonda tamam canım kolay gelsin dedim ama içimden de gelme bakalım , gelmede karını en yakın arkadaşın bir güzel siksin dedim... özkan telefonu kapadıktan hemen sonra serdar ı aradım ve özkanın evde olmadığını gelene kadar benimle oturmasını istedim, kabul etti ve geliyorum diyerek telefonu kapadı, o gelmeden önce salonda bulunan televizyonun yanına cep telefonumun kamerasını açıp bıraktım, telefon tam olarak oturduğumuz koltukları çekiyordu, kamera işini halletikten sonra kendime biraz çeki düzen vermem gerektiğini düşündüm , serdar gelmeden önce ufak bir makyaj yaptım ve kocamla eski ateşli günlerimizde sevişmelerimize başlamadan önce giydiğim pembe takım iç çamaşırımı ve sımsıkı beyaz pijamamı giydim, üzerime de bel kısmı açık beyaz bir body giydim, çok geçmeden serdar geldi , kapıyı açar açmaz gözlerini fal taşı gibi açarak bana baktı , kısa bir süre içeri girip girmeme konusunda tereddüte düşmüş olsa da hemen içeri girdi serdara beni içerde beklemesini benim mutfaktan yiyecek bişeyler getireceğimi söyledim ve koltuğa oturtturdum , arkamı döndüm ve yavaş , sakin adımlarla mutfağa doğru gittim ,arada göz ucuyla neler yaptığını görmek için baktığımda gözlerim kalçalarımla beraber bir sağa bir sola kayıyordu, serdar tamam dı ve sevişmek için benim hamlemi bekliyor gibiydi, mutfaktan bir serdar bir benim için iki dilim kek ve birer bardak kola getirdim , masaya serdarın önüne bıraktım , göğüslerimi bir süre izledikten sonra , yenge maden suyu varsa maden suyu getirebilirmisin midem biraz rahatsız da dedi , bende tabiki canım hemen getiriyorum diyerek mutfağa tekrar gittim, dolaptan bir maden suyu aldım ve serdara verdim, serdarın hemen yanına oturdum ve sohbete başladık , onu rahatlatmak adına sohbetin biraz erotizme kayması için kadınlardan ve evlilikten sohbetler açmaya başladım , ne zaman evleneceksin , kız arkadaşın varmı falan gibisinden sohbetlere girmiştik , bir süre sonra iyice rahat konuşmaya başlamıştık ve çok yakınlaşmıştık , serdara daha önce hiç bir kadınla tersten ilişkiye girip girmediğini sordum ve çok rahat bir şekilde evet diye cevap verdi, bende girmek istiyorum ama özkan istemiyor diye cevap verdim ve elimi serdar ın bacağının üzerine yavaşça koydum , bir süre göz göze bakıştıktan sonra bacağını okşayarak sikinin üzerine kadar elimi götürdüm ve sikini okşamaya başladım , her ne kadar yapmak istiyor olsa da bana bunu yapmamamız gerektiğini söylüyordu , ama ben bir kere aklıma koymuştum intikamımı alacaktım ve hiç geri adım atmadan sikiyle oynamaya ve okşamaya devam ettim , bir süre sonra oda kendini kaybetti ve ellerini göğüslerimin üzerine koyarak beni okşamaya başladı, birden ikimizde hızımızı arttırmıştık , serdar beni belimden kavradığı gibi kucağına oturttu ve kalçalarımı okşamaya , başını da göğüslerimin arasına sokarak yalamaya başladı, on dakika falan serdar ın kucağında iler geri hareket ederek sikinin dahada büyümesini sağladım , sonrasında serdar a beni sikmesini söyledim ve fermuarını açarak sikini elime aldım , başımı eğerek serdar ın sikini yalamaya başladım , sonra ayağa kalktım ve beyaz dar pijamamı çıkartarak serdar ın pantolununu çıkartmak için yaklaştım, bir süre sonra ikimizde çırılçıplak olmuştuk , serdar bana hadi yatağa geçelim dedi ama ben hayır burda sik beni dedim çünkü kameraya kayıt etmem gerekiyordu , koltuğun üzerine domalarak beni burda sikeceksin serdar , hemde götümden sikeceksin daha önce hiç kimseye siktirmedim , boz beni dedim, serdarın siki o kadar büyüktü ki bir kaç denemede götümden içeri sokamadı , sonrasında serdar a maden suyunun şişesini sokarak önce götümün deliğini biraz açmasını söyledim o da hemen şişeyi eline aldı ve yavaşça götümden içeri baş kısmını sokmaya başladı, daha şişeyi alıyordum ve aldığım zevk mükemmeldi , serdar şişenin önce ucunu sokuyordu bir süre sonra daha derinlere doğru sokmaya başladı, göt deliğim serdarın sikini içime alabilecek kadar genişletikten sonra şişeyi masanın üzerine bıraktı ve kocaman sikini bir kaç denemede çok zor bir şekilde götümden içeri soktu , bu arada ben koltuğun yanına duran minik yastığı alarak ağzıma yasladım ve çığlıklar atıyordum , o kadar çok acıyordu ki sanki götümü yırtıyordu, bir kaç dakika acıdan zevk alamadım ama sonrasında artık bende zevk almaya başlamıştım , serdar beni o gece yaklaşık bir saat kadar götümden sikti , bu bir saat içerisinde ben en az üç defa orgazm olurken serdar üç veya dört defa götümden içeri boşalmıştı , boşalırken serdar ın spermlerininin götümden içeri aktığını hissediyordum , çok güzel bir duyğuydu, kendimi o gece serdar a defalarca siktirdim hemde kocamın hiç sikmediği bir şekilde , bunu saniye saniyesine telefona kaydettim ve şuan telefonumda hala duruyor , henüz özkan a göstermedim ama kim bilir bir gün gösterebilirim , sonuçları ne olursa olsun yaptıklarının cezasını çektiğini bilmesi gerekiyor.. o gece serdarın kocaman sikinin tadına ilk defa baktığım geceydi ama son değildi, sonraki gecelerde daha ateşli ve çılğın ilişkilerimiz oldu, onlarda yakın bir zamanda sizinle paylaşmak istiyorum ..

6 yorum:

  1. Merhaba güzelim, eğer tanışmak istersen bende Kilis'teyim. O tatlı amını ve götünü yaraga doyurayım. Kesinlikle pişman olmazsın chatpartner38@hotmail.com Mailini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba güzelm bende kilisteym yaşm 19 gizlilğe önem verirm tanışmak istesen l0isback@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. SLM TELDE SEVİŞMEK SEKS SOHBETİ YAPMAK İSTEYEN HOŞ BAYANLAR EKLEYİN NUMARAMI 505 823 56 23

    YanıtlaSil
  4. selam ben oguz yaş 32 boy 180 kilo 80 istanbul sexste sınır tanımayan ciftler ve olgun bayanlar ister real sexs ister telefonda sınırsız sexs için arayın telefonda tüm fantazileri doyasıya beraber yaşayalım evli ciftler gizlilik ve temizlik benim için cok önemli yataktaki sırdaşınız olurum büyük alet isteyen arayın 0536 025 65 73 özel noya acıktır

    YanıtlaSil
  5. 21 cm sikimi yalamak istersen bnde burdayim yasim 25 boyum 183 kilom 89 spor hocasiyim fantezileri cok severim:)

    YanıtlaSil
  6. kocanı boşasan iyi olur.. yoksa işin yas senin. seksin tadını almıssın. artık boş da durmazsın..

    YanıtlaSil