layla film

19 Haziran 2012 Salı

Teyze Kızları

Hemen Hikayeme Geçiyorum. Aradan 2 hafta geçmiş, annemler yaylaya çıkmış, bense evde kalmıştım. Ev müsaitti fakat benim şanssızlığım, tuğba ailesi ile tatildeydi. Diğer teyzemin kızı olan Denizi birkaç kez aramış, tuğba ile aramızda geçenleri anlatmaya çalışmıştım. Ancak Deniz çok inatçı bir kızdı ve ısrarla ikna olmuyordu. Bende sinirlenerek tuğba ile bir kerede gerçekten beraber olduğumuzu söyledim. Deniz çok sinirlenmiş, gelince teyzeme anlatıcam bunları gibi laflar ediyordu. Deniz oldum olası tuğbayı kıskanmış ve zıt gitmişti. Aslında Denizde çok güzel bir kızdı ancak tuğba’nın göğüs ve kalçalarının büyük olması, Denizin ise tam tersi küçük olması sanırım onda bir kompleks yaratıyordu. Dışarıda buluşup konuşmayı teklif ettim, kabul etti. Deniz ile çay bahçesinde buluştuk. Üzerine beyaz badi giymiş, altına sütyen takmamış, göğüs uçları belli oluyordu. Göğüsleri küçük olduğu için sütyeni pek önemsemiyordu. Altında ise beyaz bir pantolon vardı. Astarsız pantolondan, kilotunun tanga olduğu belli oluyor, küçük kalça butları
her adımında titriyordu. Siyah saçlarını kısa kestirmiş ve jölelemişti. Esasında çok güzel bir kızdı. Kafamda bir plan kurup, Denizi sikip,
bizi ispiyonlamasını engellemek istiyordum. Hele Deniz in bu kıyafetini görünce sikme fikri daha çok kafama yattı. Deniz başladı lafa; Sizin yaptığınız çok
ayıp. Nasıl akrabasınız siz Sen tuğba dan büyüksün, hiç yakışıyor mu abi sana. Hem bir de sevişmişsiniz, gerçi konserde de farklı .
değildiniz ya, ciddi ciddi yaptınız mı Bozdun mu tuğba nın kızlığını Öncelikle Deniz bu işi tuğba başlattı. Konserde bilerek beni tahrik etti. Biliyorsun güzel bir kız, ben de erkeğim ve dayanma sınırım var. Sevişme fikri de tuğba dan geldi. Beni müthiş derecede tahrik
etti. Bu işin akrabalığı yok, sonra kardeşte değiliz, bir çok kuzen evleniyor bile. kızlık konusunda saçmalıyorsun Deniz; hiç bozar mıyım kızlığını, sadece seviştik ve ters ilişkiye girdik. tuğba zaten 2 yıldır başka erkeklerle yapıyormuş bunu Deniz çok şaşırmıştı. Vay orospu vay. 
Demek başkalarıyla da yatmış. Sen de onun tahriklerine kandın ha. Sonra bu ters ilişki ne demek. Kızım ters ilişkide önden değil,
arka delikten yaparsın. İnan tuğba bu işi çok iyi biliyor ve hiç de pişman değilim. Şimdi gelsin yine sevişirim. Ben
önden yaptığım kızlardan dahi bu kadar zevk almadım. dedim ama hata yapmıştım. Sonradan anladığım kadarıyla, Deniz zaten tuğba yı kıskandığından çok sinirlenmiş; Lütfen beni eve bırak. Benim görevim bu durumu senin ailene .
bildirmek. Aynı şeyleri bir de onlara anlat bakalım dedi.  Ailemin yaylada olduğundan, Deniz in haberi yoktu. gel o zaman eve gidelim, anneme beraber anlatalım diyerek bizim eve gittim. Eve gittiğimizde, annemler herhalde çarşıya gitmiş, şimdi gelirler diyerek Deniz i içeri alıp, annemin uyku ilaçlarında birinin yarısını attığım kolayı Deniz e ikram ettim. Bir süre
sonra Deniz uyuklamaya başlamıştı. Annemler gelene kadar benim odamda uzan deyip benim yatağa yatırdım. 5 dakika içinde mışıl mışıl uyuyordu Deniz. Yavaşça üzerindekileri çıkartmaya başladım. Göğüsleri portakal gibiydi. Yalayınca uçları dimdik olmuştu. Amı hafif kıllı, küçük götü şekilli, göt deliği ise
mosmor ve temizdi. Hapı yarım verdiğimden vakit kaybetmeden ben de soyundum. Önce çıplak fotoğraflarını çektim. Sonra kendimi göstermeden, yarağımı ağzının
kenarında filan resimler çektim. Bu resimleri bir sokak ötedeki arkadaşım olan stüdyoda tab ettirdim. 1 saat sonra Deniz uyandı. Ben TV
izliyordum. Elini yüzünü yıkayıp yanıma geldi. Ben ise onun resimlerini açmış bekliyordum. kız resimleri görünce şoka girdi. Bana bağırıp çağırmaya, elleri ile vurmaya başladı. Kollarında tutarak yatağa yatırıp üzerine yattım. Gözlerine bakarak; Kimseye bir şey söylemezsen, fotoğrafları da kimse görmez
dedim. Neden böyle bir şey yaptın. Ailem bu fotoları görürse öldürür beni diyerek ağlıyordu. Üzülmesine gerek olmadığını, fotoları göstermeyeceğimi, korktuğum için 
yaptığımı söyledim. Üzerinde uzanmış, yarağım tam amının üstündeydi. Göğüslerinin uçlarının dikleştiğini, nefes alış verişinin hızlandığını ve tahrik olduğunu fark edebiliyordum. Gözlerinin içine bakarak, emin ol sen tuğba dan daha güzelsin. Senin vücudun onunkine 10 basar. Senden çok daha fazla hoşlandım diyerek yavaşça dudaklarına eğildim ve bir öpücük kondurdum. Deniz hiç sesini çıkartmadan gözlerime bakıyordu. Dudaklarımı tekrar birleştirdiğimde karşılık vermeye başladı. Dudaklarından .
boynuna, boynundan göğüslerine indim. Önce göğüslerini elletmek istemezken, fazla direnmeyip kendini serbest bıraktı. Portakal büyüklüğündeki göğüslerini yalıyor, elimle pantolonun üzerinden amını okşuyor, Deniz ise inliyordu. Daha aşağı inerek pantolonunu çıkartmaya başladım. Ben kızım yapma filan diyordu ama karşı koymuyordu. kızlığını
ellemiyeceğimi söyleyerek, hafif tüylü amını yalamaya başladım. Az önce beni tehdit eden Deniz, şimdi inliyor, çığlıklar atıyor, elleri ile başımı amına bastırıyordu. Yarağımı çıkartarak eline verdim. Bir süre inceleyip, çok büyük ve kalın dedi. Yalamasını istedim, o da acemice yalamaya başladı. 69 pozisyonunda yalaşıyor, Deniz aldığı zevkle bazen yarağımı ısırıyordu. Tükürüklediğim göt deliğine bir parmağımı zor sokuyordum. Masamdaki kremi alarak göt deliğine
sürdüm ve parmaklarımı sokmaya başladım. Deniz acıdığını söylüyor fakat yine karşı koymuyordu. Çok zevk alacağını söyleyerek parmak sayımı artırdım. götü iyice
yumuşayınca, kanepeye doğru domaltıp arkasına geçtim. Gerçekten küçük, fakat şekilli kutu gibi bir götü vardı. İnanılmaz tahrik edici görünüyordu. Yarağımı ilk bastırdığımda girmedi ve Deniz ileri doğru kaçtı. Deniz i kışkırtmak için Tuğba nın yaptığını yapamıyor musun Sen ondan çok daha iyisin 
gibi sözler söyledim. Bunun üzerine Deniz beni yere yatırarak üzerime çıktı. Ben o orospunun fazlasını yaparım diyerek birden yarağıma oturdu. Yarağım daracık götü yırtarak içine kayarken, Deniz çığlık attı. Yarağım dibine kadar oturmuş, Deniz kıpırdayamıyordu. Sıcacık ve yarağımı mengene gibi
sıkıyordu. Hafif hafif alttan git gel yapmaya başladım. Yüzünde acı ifadesi olan Deniz gevşemiş üzerimde inip kalkıyor, aayyy çok güzel gibi sözler ediyordu. Deniz in içinden çıkıp tekrar domalttım ve bir hamlede içine girdim. Hızla pompalıyor, ara sıra yarağımı çıkartarak deliğine bakıyordum.
Küçücük kutu gibi götün ortasında, kocaman bir delik olmuştu. Deniz iyice kendini kaybetmiş inliyor, deli gibi kıvranıyordu. Bir süre sonra hayatında ilk kez orgazmla tanışarak, çığlıklar içinde boşaldı. Ben zaten daracık götte boşalmamak için zor duruyordum ve onun boşalmasının ardından 
ben de içine boşaldım. Gerçekten de çok zevkli olmuştu. Bu olaydan sonra uzun süre hem Deniz i, hem de tuğba yı siktim. Hatta .
bir süre sonra Deniz in kardeşi Ayça da büyüdü ve onun götünü açmakta bana nasib oldu. Şimdi 3 ü de evli. Deniz ve Ayça nın çok iyi evlilikleri var. Tuğba ise sürekli kocasını aldatıyormuş. Zaten siktirmekten iyice hoşafı çıktı. Fırsat bulduğumda, istediğimi eve atıp sikiyor ve eski günleri yad ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder