layla film

19 Haziran 2012 Salı

KArdeşlerimle sex

başımdan ğecen olay ben 16 yaşındayken olmuştu 4 kardeşiz kardeşlerim benden küçük hepimizin arasında birer yaş var.köyde yaşıyoruz mütavazi bir vimiz 2 oda bir salonumuz var hayvancılıkla ğecinin bir aileyiz.Karderdeşimle birğün koyun otlatamaya ğitmiştik öğle oldu yemek yemek için baın altına ğitmiştik kardeşim sofrayı actı oturmuştu ne ğörem kardeşimin piçaması sökülmüş amı hafif tüylenmiş şekide karşımda duruyordu.Yemeği zar zor yiyebidim.Akım başka yerdeydi daha ilk ğörmüştüm birde sıcak oduğu için koyunlarda ğöğede yatıyordu.Ne yapıp kardeşimi şikmem lazımdı hemen pian kurdum.Kardeşime evcilik oynayalımmı dedim oda bana diyecekmiş nasıl oynuyalım dedim oda anna baba olalım dedi.Of aradığımı bana sunar ğibiydi.Akşam oldu hadi yatak didi kepeneğin içine ğirdik uyur numarasıyla arkasını dönmüştü bende yavaşca sokularak kucakladım.Benimki kalkmıştı yavaş yavaş bacak arasına sürtüyordum.Hiç sesllenmeyince aklıma ğeldi hemen picaması söküktü yavaşca sikimi cıkardım bacak arasına dayıyordum.Birde ne oldu kardeşim sırt üstüne ğeldi abi babam nasıl annemin üstüne cıkıyorsa sende cık dedi şaşırmıştım.Kardeşim donunu cıkardı bende cıkardım ama kardeşim senin kızığın var dedim oda olsun babamğili 2
3 kere ğördüm çok merek ettim annem çok zevk alıyordu bende almak istiyorum dedi ğöreli seninle yapmayı hayal ediyom dedi beni birdaha şaşırttı.Abi amımı yaarmısın dedi bende yalamaya başadım amı suanmıştı birde titredi ne odu dedim ben ğeldim sıra sende hadi sik beni dedi.yavaşca amına dayadım biraz yüklendim acıdımı dedim yok hadi sok hepisini derken kökedim bende bir bağırdı hemen ağzını tıkadım öyece 1 dakika bekedim niye bağırdın dedim acıdı yavaş yavaş ğidip ğelmye başadım hemen bnimkide ğemişti cıkardım üzerne akıttım birde ne ğörem amı kan benimkide kan olmuş biraz korktum ikmizde yıkadık.O ğün öye ğecmişti kardeşim neşeliydi sanki bir sy olmamış ğibi davranıyordu.1 2 hafta ğecmişti odada hep beraber yatardık yorğun olduğum için erken yatmıştım.Bir uyandımki ne ğörem kardeşim sikimi yalıyordu ha kardeşimin ismide tuba onun küçüğü tuce en küçükte sonğüldü ne yapıyon kız dedim.Azdım dedi olmaz dedim çünkü kardeşlerim uyanırda babama söyler dedim ğörmezler ğeceliğisöndürürüm dedi kalktı söndürdü beni mest ediyordu ama korkuda sarmıştı bende çok arzuluyordum hiç birşey anlamamıştım.Bıraktım kendimi iyice sokso cekti bnde onun amını yalayarak am suyunu içtim ve kardeşim üzerime cıkarak yarağımı almıştı tam dibine kadar ğitğeldikce zevkine varmaya hoşuma ğitmeye başlamıştı kimizde patladık ben tabiki dışına biraz oynaştık dinlndikten sonra sabaha kadar sikiştik.Her akşamarı nerde yalnız kalırsak oralarda hep sikişiyoruz.Ama ben ğittikce tecrübelenmiştim.Aklım öbür kardeşlerimdeydi onlarıda sikmek istiyordum.Birğün tuce bizi ğörmüş ama sesenmmişti tuceye taraya ğitmiştik orada bana dedi. TUCEYİ nasıl siktğimi anatacam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder