layla film

3 Kasım 2012 Cumartesi

Yengemin Harika Götü


selam benim adım hakan 20 yaşında üniversite okuyan bir gencim .başımdan geçen bu olay çanakkalede meydana gelldi .yengem çok güzel bir kadındı ve okadar da seksi idi. yengem 28 yaşındaydı, her gün yengemin hayalini kuruyordum. her aklıma gelişinde sikim taş gibi oluyordu.bir gün yengemin evine gittim evde amcam ve yengem iki çoçuğu vardı.amcamla biraz sohbet ettik ve amcam ben iki günlüğüne amkaraya gideceğim evde kalıp yengenin bir ihtiyacı olursa alırsın dedi.işte o an bana gün doğmuştu.ben amcamı yolcu ettikten sonra hemen eve geldim ,yengemler televizyon izliyordu.ben de içeri girdim ve yengeme duş almam gerektiğini söyledim ben duş alırken yengemi hayal ediyordumartık yengemi sikme zamanı gelmişti .duş aldım . ve üzerimi giyindim hemen yemeğe çağırdı yengem . yemeği yedim ..oturduk sohbet etmeye başlamıştık .ben yengeme iltifatlar ediyordum .çok güzel olduğunu döyledim ..amcam bu güzelliği nasıl değerlendiriyor deyince sessiz kaldı .anladım ki amcam sexte başarılı değil .yengem bana sevgilin varmı dedi evet ver dedim bana sen sevgilini nasıl değerlendiriyorsun deyince .sevgilim benden gayet memnun deyince gülümsedi başkalarını da memnun edebilirim deyince yine gülümsedi ..anladım ki oda benimle olmak istiyordu saat 22:30 olmuştu yengem çoçukları yatırdı ve salona geldi bende cd lere bakıyordum cd lerden birtanesi sex film mi olduğunu görünce işte yaşadım dedim. yen gem geldi aç bir film de izleyelim dedi ben de elimde ki sex filmini koydum ve yengemin yanına oturdum ..film yavaşça başladı yengem hemen ne olduğunu anlamış ve bana bunu izlemeyelim dedi ben izlemek istediğimi söyledim oda tamam o zaman dedi ve yanıma oturdu oda izlemeye başladı.iki kadın bir erkek vardı ve erkek kadınları yavaşça soymaya başladı bir yandan yengeme bakıyordum bir yandan filme .benim yarak taş gibi olmuştu ve pantolonun dışından belliydi. elimi yengemin omzuna koymak istiyordum ama korkuyordum.ama bir den cesaret geldi ve yengemin omzuna attım kolumu yengem bana baktı ve gülümsedi bende yavaşça okşamaya başladım yengem zaten benden bir atak beklityormuş oda hemen benimkini okşamaya başladı artık yengem elimin altındaydı hemen yengemi soydum vucudu okadar güzeldi ki hemen dudaklarına yapıştım öp medik yalamadık yer bırakmadım art6ık sik beni dedi ben tam 23 cm olan yarrağımı yengemin amına kadar getir dim biraz amında gezdirdim ve sonunda amına öyle bir hızla soktum ki amına artık bağarıyodu ve bende hızlı bir şekilde gidip geliyordum ve sonunda boşalacaktım yengeme içinboşalayım mı deyince oda evet dedi amına öyle bir boşaldım ki dışına taştı . ben yengeme arkadan sikmek istediğimi söledim olmaz dedi ama ben ısrar edin ce tamam dedi hemen dolamttım o kadar dardı ki girmiyordu yengem yapma diyordu ama ben iyice zorladım ve sonda içine girdim amam yengem beağıyordu çıkar dedikçe ben sokuyordum beş dakika siktikten sonra ağzına boşalacağımı söyledim oda benimkini aldı öyle bir yaladı kibeni bitirdi ağzına boşaldım ve ikimizde yorulmuştuk sabaha kadar seviştik ….yengemle haftada bir sikişiyorduk…babbb bu arada yengemin adı gülten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder