layla film

8 Ocak 2013 Salı

Üvey Kızımla Sex

Şimdi size anlatacagım hikaye tamamen gerçek ben bundan 10 yıl önce dul bir bayanla evlendim ve 2 kızı vardı bunlar bablarını yanında yaşarken bablarını baskısına dayanamayan büyük kız aysun annesine gelerek artık orda kalmayıp bide kalacagını söyledi ve bizde dogal olarak kabul ettik aysun henüz 16 yaşında gögüsleri yeni yeni çıkmaga başlamış ve yaşını üstünde bir vücuda sahipti ben önceleri gerçekten aklımdan böyle şeyler geçirmedim ona kötü gözle bakmadım bu arada bizimde bir çocugumuz olmuş ve 1 yaşında idi ben işten geldigimde eşim bazen evde olmuyor aysunda bizim küçüge bakmak için evede oluyordu ben arasıra şakalaşmak ve aysunun beni sevmesi için ona yakın oluyordum bana bazen şakalaşırken vücudumuz biribirmize temas ederken heyecanlanıyordum bu beni korkutuyordu o nun çocuk oldugunu düşünüp böyle şeyler düşünecegini tahmin bile etmiyordum bazen annesine kısz eteklerini gösterip onları gimek istedigini söylüyor ve anneside kızıyordu gene birgün işten erken geldim ve evde aysun evde yanlız ve çocuga bakıyordu annen nerde dedim teyzeme gitti dedi teyzesinin evi şehirin biraz dışında idi sen neden gitmedin dedim hava sovuk çocuk üşütmesin diye burda kaldım dedi ve ben baynoyya gidip üstümü deyiştirdikten sonra geldim ve tv izliyordum aysun gene annesi evde yok diye mini etek giymiş oturuyor krşıma geçti ve bana sanki firikik veri gibi bir hali vardı benimde dikatimi çekmeye başladı ben ara ara aletimme elerken bana baktıgını gördüm ve şakalşırken birden dudagınıa yapıştım ve onu öptüm ve bana kızdı ve beni tersledi bende yatak odasına geçip 31 çektim ve beni zannedersem izlemiş olaca ki ben biraz uyuduktan sonra uyndım ve onu karşımda gördüm bana egilip bir kez öptü ve bende onu aldıgım gibi yataga attım bana kızlıgını bozmamamı söyledi bende olur dedim ve onu güzel bir yaladım ve öptüm geç oldugu için annesi gelir dige bıraktım ve bir gece karımla sevişirken bizi izledigini gördüm ve ben karımı domaltıp sikerken onunu annesini nasıl siktigini daha iyi görecegi bir psiyonda siktim ve 2 gün sonra eve hastayım diye erken geldim karım annesine gidecegini söyleyip çocukları benim yanımda bırakacagını söyledi bende aysunuda götür dedim küçüge ben bakarım dedim şüphe etmesin diye aysun gitmek istemedi ve beraber yanlız kaldık hemen sikimi çıkarıp agzına aldı ve o gece beni deli ettin dedi ve deliler gibi seviştik ben ona onu götünden sikmek istedigimi söyledim ve o olmaz dedi ben aslıda çok korkuyordum bir duyan olursa ben rezil olurdum ve ara sevişiyor onun amına sikimden badanaj çektiriyor ve onu bu şekilde tatmin ediyordum aslında kız akılı bir kızdı hiç kendini bana vermek istewmiyor ve hep onu boşaltmamı saglıyordu birgün artık dayanamadım ve annesini dayısı ölmüştü ve dayısı şeyir dışında oldugu için oraya gittti bana sen burda çocuklara bak ben gidip ertesi gün gelirim dedi ben ve aysun sevinçten uçuyorduk çünkü artık eskisi gibi sık sık yanlız kalamıyorduk o gün sabaha kadar seviştik ve ben ona arkadan defalarca şiktim ve artık kıçının üzerine oturamaz hale geldi 18 lik yaragımı yedikçe sevkten dört köşe oluyordu o küçücük göyüslerei artık elerimde gelişiyor amı gittikçe büyüyordu dilim amının içinden çımaz olmuştu ençok sevdigi şey beni annesini şikerken görmek oldugunu söyledi bende artıkdayanamıyordum ve amına bu siki sokmak istiyordum gene annesinin evde olmadıgı bir gün onu önce banyoya götürdüm ve güzelce bir yıkadım orda şikimi koparırcasına somurdu ve yatak odasına geçtik ve orda artık dayanamıyacagımı onu amından sikmek istedigimi söyledim kabul etmedi bende ok dedim ve sevişmeye devamettim amını na dilimimi gezdirirken baktım kendinden geçmiş bir vaziyette bunu fırsat bilip sikimi amına dayadım ve önce badana yapar gibi davrandım ve yavaş yavaş geçirmeye başladım ben yitikçe o çekiliyor fakat birşey diyemiyordu çünkü kendinden geçmiş kendini bana teslim etmişti bende daha fazla dayanamadım ve şikimi bir çırpıda amına sokrum ve birden acı hiseti ve biraz tedirgin oldu 1 dak öylece sikim içinde kaldıktan sonra ben hızla gidip gelmeye başladım ve ona baktıgımda çıldırmış gibi beni ısırıyor daha hızlı olmamı istiyordu hadi canım sen artık benim kocam oldun annemi nsıl sitiysen beni daha iyi sik dedi ve onu domaltmanı istedi hayatta ençok istedigim şey bu dedi ve onu domaltıp amına sikimi öyle bir soktum ki 5 dak git gelden sonra içine gelecem dedim ve o hayır dedi ve bende bütün menileri beline bıraktım sonra karım duydu ve biz 2 yıl sonra ayrıldık o da evlenmiş bazen beraber oldugumuz oluyor kocasından ayrılmış ve biz arasıra gizlice sevişiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder