layla film

2 Ocak 2013 Çarşamba

Telefondaki Türbanlıyla Sex

Ankarada oturuyorum 28 yaşındayım. Bu hikaye değil gerçektir bu gerçek hayatımda hiç unutamayacağım bi dönemdir. Hayatımda hiç kimseyle birlikte olmamıştım. Bi şirkette büroda çalışıyordum. Bir gün çalışırken ne kadar yalnız olduğumu hissettim.Kiminin kız arkadaşı vardı kimi evliydi ama benim hiç kimsem yoktu hayatımda bu durum birden aklıma geldiğimde çok kötü oldum ve kendime birini bulmaya karar verdim. Tv de milletin televizyona resim attığını görmüştüm. Tv deki numara aklımdaydı. Ve bi resim de ben yolladım tv ye. Akşam eve geldim kimse yoktu yemek yerken telefon cvpsız vs msj gelmeye başladı bi kaç kişi aradı. Ama hepsi de sadece çaldırıp kapatıyordu ama bi numara sürekli aradı ve ben de cevap verdim ve bi kadın evli olduğunu söyleyerek muhabbet etmeye başladı.Önce istemedim evli diye ama o benle arkadaşlık kurmak istiyordu. Nerde oturuyosun nerde çalışıyosun derken onun evde bizim işyerine yakın çıktı. Konuştukça ben istemiyorum dedimsede kadın beni kendine bağlamayı başardı.Ondan sonra ben senle birlikte olmak istiyorum dedi ve 3 gün konuşmanın ardından bi yağmurlu günde işyerinden izin alarak, arabayla buluşcağım yere gittim zaten 5 dk yerdi ve araca bindi ve çok güzeldi gençti çok hoş duruyodu resmen kız gibi çok hoşuma gitti ve çokta iyi anlaşıyorduk. Bi ev buldum ve o yağmurlu günde eve gittik. Arabaya binince zaten dudaklarıma direk yapışmıştı.Neyse ayarladığım eve gittik tabi bu ilk gün çok muhteşem giyinmişti jartiyer martijer o biçim.Eve gittik ve hemen girer girmez dudak dudağa yapıştık bi güzel emdik birbirimizi. Sonra yatak odasına geçtik ve üstünü soyundu beni soyundurmaya başladı yatağa uzattı benimkini ağzına aldı bi güzel emdi. Sonra sanki o erkek ben kadın gibi benim üstüme çıktı boynumu kulaklarımı dudaklarımı eme eme bitirdi. bende onu altıma aldım ve dudaklarını amını yaladım gögüslerini içime çektim. sonra o gün 3-4 saat durmadan sikiştik daha sonraları bir sene boyunca arkadaşının evinde orda burda kendi evinde yiyiştik sikiştik yattık kalktık ama şu an aklımda kalan onu ne kadar sevdiğimmiş. Neyse insan sevdiğiyle sikişemiyo seksi gördüğüm hatunlarla sikişmek beni daha çok ateşliyo.

3 yorum:

  1. Slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler ben istanbuldan bir erkegim arayin tanisalim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  2. 0530 9539830 azgın ve yarakhastası bayan yokmu farukfaruk23@hotmail.com 0530 9539830 elazığ erkek

    YanıtlaSil
  3. selam ben oguz yaş 32 boy 180 kilo 80 istanbul sexste sınır tanımayan ciftler ve olgun bayanlar ister real sexs ister telefonda sınırsız sexs için arayın telefonda tüm fantazileri doyasıya beraber yaşayalım evli ciftler gizlilik ve temizlik benim için cok önemli yataktaki sırdaşınız olurum büyük alet isteyen arayın 0536 025 65 73 özel noya acıktır

    YanıtlaSil