layla film

4 Eylül 2012 Salı

Nazlı Ablam


Bundan önce iki hikaye yolladım ama bir tane kız arkadaşımızdan mail geLdi.Lütfen okuyun ve izlenimlerinizi mailime yollayın.Hikayenin ilk başında **Gerçektir** diye bir uyarı geçiyorum dikkatinize..Bildiğniz gibi 16 yaşındayım..
Ben bundan daha önce yengemle sexe adım attım.Komşumuz nihal teyze ile devam ettim.ve
   bu aralar gerçekleşen üçüncü kişi ablam oldu.
Bu güne kadar ablama karşı hiç ama hiç bir şey düşünmemiştim.Ama son hamle ile ablama karşı acayip bir şeyler hissetmeye başladım.Ablam 18 yaşındadır.Ablam lise sonda oldupu için bir kaç kız arkadaşını ara sıra eve
   getirirdi.
Arkadaşları çok şahane kızlardı ve kendilerine özenle dikkat ederlerdi.Çok çekiciydiler.Ablam ise onlardan on kat daha güzel olmasına karşın fazla bakıma ve süse önem vermezdi.
Sanırım arkadaşlarının baskısı ile oda kendine özen göstermeye başladı.İlk günden ben pek farkında değildim.İkinci gün pekte önemsemedim.Üçüncü
   gün ise eve misafir gelmiş ve oturma odası büyükler tarafından zaptedilmişti.
Ablam ve beni de odamıza gitmemiz ve iki ufak yeğenlerimizi
   (biri 3- diğeri 5) almamız söylendi odamız ufaktı.Zaten odayı ranza ve bilgisayar masası vs. kaplıyordu yere bile oturamıyorduk.Ablam bir film
   izleyeceğini söyledi yeğenlerim birer sandalyeye oturdu ve son bir sandalye kalmıştı.uyuzluk olsun diye ben oturmuştum ve ablam ayakta kalmıştı.
Yeğenlerimi kucağına alarak sandalyede oturmayı denedi ve yeğenler ağladı zırladı susmadılar baktı tek çare beni kaldırmak bana doğru yöneldi.Bana kalkmamı teklif etti.Kalkmayacağımı
   belirttim.o zaman kucağına otururum dedi.Benim kalkacağımı sanıyordu ama yanıldı.Hiç farketmez dedim.Peki dedi ilk önce tam olarak kucağıma oturmadı.İnat olsun diye bacaklarıma doğru oturdu.
Film ilerledikçe gerildi.Kucağıma doğru ilerledi.Oturma odası hınca hınç.Biz odamızda oturuyoruz.Yeğenlerimde oturdukları yerde uyumuşlardı.Ellemedik , ablam iyice filmin temposundan gerildi neredeyse yatıyordu üstüme.Ablama dedim ben kalkayım istersen dedim.Yok dedi rahatmışsın..
Peki istersen daha rahat ettirebilirim dedim.Bana Hiç sex yaptın mı diye sordu.Evt demem ile birlikte beni boynumdan tutup yukarı çatı katına çıkardı.Çatı katında sikimi çıkarıp yalamaya başladı.Bunun üzerine tepkilerim
   başladı.Ve bende ona yardımcı olarak sexe başladık.Ablam koca götlü , iri göğüslü , bir kızdı.Çünkü bana bakire olduğunu söyledi.
Ablamı .
   tutup kilotunu indirdiğimde tüysüz bir amcık çıkmıştı karşıma..Amına yapıştım ve az sonra zevk suları akmaya başladı.Bende tutup amına girmeye başladım.Bakireliğini ben bozdum.Göğüsleri şahaneydi.Tutup misafirler gidene kadar siktim siktim siktim.Ablamla iki kere daha sikiştik ve kalktık.Misafirler uzak yerden gelldiği için babam ve annemler terminale kadar bırakmaya gittiler.Terminal bizim evden en az .
   45-60 dk gibi süredeydi.misafirleri geçirdikten sonra.
Evde ablam ve ben kalmıştım.Ablamı
   tutup banyoya soktum.Ablam direndi ben tek yaparım dedi ama tehdit ettim.Ablam ile bir kerede banyoda sevişip sikiştik.Ve yıkanıp çıktık.O akşam
   erkenden yattık.Bundan sonra her evin boşluğunu değerlendirmeye çalışacağım.En azından bana bağlı bir sex kölem oldu.Ablamı tehdit ederek sürtünüyorum sikiyorum istediğimi
   yapıyorum….
Maillerinizi bekliyorum..Gönderen: ZirZoP

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder